Jasså, nu har du flyttat hit satt och tänkte skriva att du va en jävla slacker som inte gör något men här händer det ju grejer fan va nice med motorn ;D
Bilen kommer nog iaf rulla framåt nu men ingen lack än ser jag hahha..
Jasså, nu har du flyttat hit satt och tänkte skriva att du va en jävla slacker som inte gör något men här händer det ju grejer fan va nice med motorn ;D
Bilen kommer nog iaf rulla framåt nu men ingen lack än ser jag hahha..
Tummarna upp för bilen
Tjaaa ! ah vesst vetö =P nu jävlar skall du få se !! rulla framåt ? den kommer fucking FLYGA ! nej ingen lack än, vill inte ha en nylackad bil ståendes i garaget. inte så jääääävla roligt om jag repar den, omlack känns inte så jävla kul... så den kommer först när allt annat e klart
nixon89 skrev:
:d:d:d
och Ni som läser detta !! Glöm INTE att prenumerera på tråden !! Och om någon vill ha jövligt roliga saker Till renault, säg till ! har bra möjligheter att få hem riktigt najs grejjer från frankrike !!
var och hämtade alla delar på Industrigalv. äntligen klara !! 10000000 jävla skruvar =P
lite av grejjerna, detta är efter att jag sorterat så gott jag kan, och ändå är d inte alla skruvar... btw, jag vet inte vart allt skall sitta det löser sig sa käringen som sket i vasken
Min Juvel ! nå ? vad tycks =P nu fattas d bara glasblästring av alu grejjerna, sen börjar d fan likna ngt. motorn kommer bli det fräschaste på hela bilen ^^ typ
tihi. detta är porr
Shortshift som ligger och väntar på mig i Frankrike. skall se om jag kan få med lite mer roliga grejjer i samma beställning
kanske lite Grupp A grejjer kanske ? ,D haha, nä. LITE saftigt pris... men vem vet. förbannat roliga grejjer finns d iaf !
Denna skall nog åka med hem iaf, en Grupp A Huvudcylinder med en kolvdiameter på 23,8 millimeter istället för 19. kommer eventuellt ta hem Grupp A torrosionsstavar. men den som lever får se. skall sätta mig och maila lite nu och se om jag kan få hem blå kammrem och multi-V rem från Gates Racing i USA... så här är d ingen som ligger på latsidan ! har ett nytt datum för fälgarna, 28e denna månaden, får se om det går bättre då
sprang ner och lindade grenröret. gött o få d gjort och bra blev d
blev helt godkänt. Så om du sj vill linda ditt grenrör, tänk på att inte linda ett i gjutjärn, risken är att det blir för varmt och spricker. sen linda inte in med tort bandage, blötlägg !! provade denna gången med foliebelagt.. tycker d ser lite gay ut.. men d håller väl värmen liiite bättre. ett bandage utan folie är heelt klart lättare att linda då detta är väldigt stumt. men sätt bara grenröret i skruvstädet och linda håååårt. se till att färsa ändarna väl ! slangklämmor funkar utmärkt
ja ^^ längtar som fan till att få ut den. den har växt ifrån mig så jag vet knappt vad d e jag bygger ^^ känns som bilen har fått ett litet eget liv som evolutionerande monster =P
Ck16v skrev:
riktigt fint! vi får fixa ett grenrör till mig med, kanske när vi e i frankrike i sommar? jag e på!
aaaa ! vill ju ha me en skåpbil ner samtidigt då man SÄKERT kommer hitta en jävla massa grejjer man bara MÅSTE köpa annars e la d bara att beställa hem !
fan va mycket fint du skrapat fram ur byrålådan har du förstört kassagrisen nu för sätta igång med bilen?
Nä, jag förstår att du väntar lite med lacken.. vorre fett surt att repa bilen när du lackat den ;D jaja, flyga fram då ;D fast jag kommer ligga bakom dig iaf Ska bli kul att se den på gatorna nästa sommar iaf
fan va mycket fint du skrapat fram ur byrålådan har du förstört kassagrisen nu för sätta igång med bilen?
Nä, jag förstår att du väntar lite med lacken.. vorre fett surt att repa bilen när du lackat den ;D jaja, flyga fram då ;D fast jag kommer ligga bakom dig iaf Ska bli kul att se den på gatorna nästa sommar iaf
haha, njaaa, inte riktigt =P men inte långt ifrån. aah inte lack än iaf. skall bli kul att få UT den på gatorna i vår
Nu kanske jag missat detta, men vad var de här för motor egentligen? Den är fasligt lik 2 liters turbon från peugeot 605,406 Citroen xantia och xm, för övrigt en sån jag ska ha i 205an
Nu kanske jag missat detta, men vad var de här för motor egentligen? Den är fasligt lik 2 liters turbon från peugeot 605,406 Citroen xantia och xm, för övrigt en sån jag ska ha i 205an
jag vet inte =P men det är en 2litare, troligvis kommer den från en Megane. inte en aning om d e samma, men säkert =S
Ser fint ut Hur går det med bromsar osv? Motorn vart nice som fan! Keep up the good work
bromsarna står väl lite still... typ, har en Grupp A huvudbromscylinder på väg hem från frankrike, sen så letar jag ok som e lättare än 240ns.. annars så jobbar jag la vidare =P
jag vet inte =P men det är en 2litare, troligvis kommer den från en Megane. inte en aning om d e samma, men säkert =S
Hur många hästkrafter är de orginal i denna motorn?
haha, njaaa, inte riktigt =P men inte långt ifrån. aah inte lack än iaf. skall bli kul att få UT den på gatorna i vår
haha ja, låter bra nu har du ju iaf ett mål, och det målet lär du ju kunna klara av.. 6 månader på dig liksom
haha ja, låter bra nu har du ju iaf ett mål, och det målet lär du ju kunna klara av.. 6 månader på dig liksom
aaah, det bör gå =P och jag kan göra allt i lugn och ro, och jag hinner få d precis som jag vill ha d gött som fan att hinna med allt d lilla extra man vill ha me när man ändå har allt i tusen delar. allt skall göras, inget får lämnas åt slumpen
aaah, det bör gå =P och jag kan göra allt i lugn och ro, och jag hinner få d precis som jag vill ha d gött som fan att hinna med allt d lilla extra man vill ha me när man ändå har allt i tusen delar. allt skall göras, inget får lämnas åt slumpen
hehe nä precis, så nu kan du ju göra det bra fast dock vill vi ha mycket updates vad som händer i ditt garage Så slacka inte på updates bara för du har mycket tid på dig Så ska jag ställa mig brevid dig på något race, så ska du få smaka på saabs jetmotorer ;D