snygg_mange skrev:
Dratsab skrev:
Kul att någon går sin egna väg och inte samma som alla andra. Även om detta inte fungerar som du tänkt dig så ger jag dig stor cred till att du försökte tänka utanför lådan.. bli nog klockers detta

Mvh
Tommie
ja precis varför göra som alla andra:P tack så mycke:)
Mvh Mathias
För att göra det lite lätt för sig.
Anledningen till att många gör likadant är ju för att det är "den rätta vägen".
Att själv testa alternativa vägar kan ju både vara spännade och lärorikt men det är ofta dyrt och tidskrävande och ibland hamnar man kanske där "alla andra är" tillslut.
Din bil är ju inte speciellt ny, det har byggts "racers" av den måååååånga gånger under dessa 30år som bilen har funnits.
Att inte lyssna på erfarenheter från dessa byggherrar eller erfarenheterna från tidigare byggen kan ju vara rentav dumt.
Ta lådan som ett exempel......OG900:s växellåda och 500 hästar, det ÄR ingen bra kombination.
Så många STCS träffar jag varit på och sett 200-300-400 hästarsbilar skjutit lådor och många med mig vet jag att det med största sannorlikhet inte kommer fungera.
Jag vet att du
vill att det skall fungera, men jag är ganska säker på att det inte kommer göra det.
Risken är ju då att du står där med en motor som du lagt ner tid och pengar i som du inte kan använda......vilket gör att du har en bil som du inte kan använda och det är ju rätt surt?
mvh Jonas