Här har vi då projektet med min Volvo 855 GLT från 1993. Bilen köptes för en väldigt liten summa pengar för att bli en simpel övningskörningsbil. Detta spårade dock ur rätt omedelbart då bilen bara vart finare och finare. Och nu... Visa mer
Jaha, nu är motorrummet lackat då Vart riktigt nöjd! Nu är det bara det roliga kvar och sätta tillbaka allting helt och rent
Imorgon fyller jag är också, så får la se om man åker upp något
Behaglig temperatur i garaget när jag kom! 5,3 grader Tvättade som sagt av innerskärmarna förut. Här är skillnaden. Nya plåtbiten vi svetsa dit Sista förberedelserna inför lack Spärrat av runt främre delen av bilen så inte damm åker runt i hela lokalen Och lackat! God natt
suttit här ett par timmar nu och läst igenom allt man blir mer taggad för varje sida ! helt underbart blir det tyr att någon tog hand bilen innan det var försent:) men passa på att kör v70n skärmblinkers medan du ändå håller på ! detta ska värkligen följas:)
suttit här ett par timmar nu och läst igenom allt man blir mer taggad för varje sida ! helt underbart blir det tyr att någon tog hand bilen innan det var försent:) men passa på att kör v70n skärmblinkers medan du ändå håller på ! detta ska värkligen följas:)
Hehe kul att höra! Ja, kanske det Får se om man hittar några blinkers
Snyggt jobbat med lackeringen! Ni lackar utan nån typ av fläkt eller liknande för att slippa damm? Temp i rummet? Förövrigt blev det riktigt nice! Är nog en av de finaste 855or på garaget skulle jag vilja säga!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
5.3 grader? Ha, själv sitter man i ett "garage" som håller 2-. Perfekt
Men som vanligt, klockrent. Får ju verkligen ett sug av att göra detta på sin egna bil. Kommer sluta hur bra som helst detta!
Tack! Uppskattas
Owla skrev:
Snyggt jobbat med lackeringen! Ni lackar utan nån typ av fläkt eller liknande för att slippa damm? Temp i rummet? Förövrigt blev det riktigt nice! Är nog en av de finaste 855or på garaget skulle jag vilja säga!
Tack så mycket! Nej vi hade en byggfläkt som blåste in varmluft och en fläkt som sög ut dammet. Dock hann jag inte ta kort på det Pappa gjorde det sista när jag sov