Mattley skrev:
Wow vatten i blekinge, du tror inte de finns vatten någon annanstans?
Snacka om att skriva innan man tänker... pinsamt..
Jag vet att du säkert känner dig tuff nu, tillåt mig att spräcka din lilla "bubbla" och LÄS vad som egentligen skrivs så slipper du göra bort dig i forsättningen.
Denna personen har tydligen INTE kört mycket bil om han inte råkat ut för så pass hårt regn än. Om inte annat så måste han kört på vägar som är så fina att dem inte kan vara i sverige. Och jag "kontrar" hans inlägg genom att påpeka brister i hans påstående att man alltid kan köra 100 på 100 väg och 70 på 70 väg även om det är halt eller om det är skyfall eller om det är snö på vägen...
Mechanimal skrev:
Men kom igen, väg som väg, regn ska man väl iaf fan kunna köra i? Tycker iofs att man ska kunna köra i snö också då det kommer varje år. Failar man tillochmed på regn så är man inte lyckad som förare. Oavsett bil, väg, etc. Jag kör en Honda Civic -86 Sedan just nu, det finns ingen automatik/failsafe/antispinn öht. Inte ens styrservo. Jag påstår mig inte vara en guldförare, racingexpert eller dylikt, jag är nog som medelsvensson men jag kan hålla normala hastigheter, säkert och stabilt med denna gamla härk.
Ser bilar som ligger i 50-70 på motorvägarna; har inget problem med de så länge de inte ligger i den hastigheten i vänsterfilen, även om de är en fara för andra mer än vad de som ligger i gällande hastighet, eller nästintill, men herrejesus get a drivers license that you didnt find in the cerealbox? = Lär dig köra, i alla väder. Är man rädd för väglaget så får man väl åka buss eller tåg, eller gå, eller stanna hemma tills allt töar bort i vår.
Senast redigerat av AcesHigh666 (4 januari 2010)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.