Fortfarande snö ute men man måste vara ute i god tid såklart Inför säsongen så tänkte jag om ni är intresserade av en vårträff Tror att samtliga deltagare längtar till vår/sommar, förbered era bilar och vi ska ha riktigt kul Enda skillnaden är att jag kommer inte bli ensam arrangör utan teamet hjälper till
//CarpeDiem
Senast redigerat av CarpeDiem (17 april 2010)
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
17 april blev ju en succé förra året, kanske ska göra en repris i år Det är ju dessutom en lördag, så det borde ju kunna funka. Jag är definitivt intresserad av första vårträffen iaf.
Beror helt o hållet på när det är. Om det är någorlunda varmt så kommer jag med Monzan, annars tar jag Mustangen om den är klar tills dess, och i värsta fall så kommer jag nog med M5:an.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
jag kommer lätt iaf om jag har permis ... ska man va den ända som kör öppen bil i år igen? ^^ chevan kan vara klar tills dess och om den är det då kan det bjudas på en rejäl burnis, om det tillåts
Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll! N.O.S Cruisers Stockholm
jag kommer lätt iaf om jag har permis ... ska man va den ända som kör öppen bil i år igen? ^^ chevan kan vara klar tills dess och om den är det då kan det bjudas på en rejäl burnis, om det tillåts
Då utanför och långt ifrån där bilarna står uppställda, ni som var där sist vet vad som hände min bil!
Jättekul att många är intresserade Får se till att det blir som förra årets första träff, dvs en repris Blir svårt att slå rekordet men värt ett försök Fortsätt att skriva inlägg och har ni deltagare frågor, skicka gärna ett PM
//CarpeDiem
Senast redigerat av CarpeDiem (5 januari 2010)
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Hur kommer det sig att du alltid kommer med så bra ideer.. Jag håller ögonen öppna bro.. Jobbar stenhårt med bilen min nu inför sommaren så bilder får gärna tas...