Oj.. Det brukar vara killen som ger blommor när man gjort nått dumt.. Kolla så hon inte slängt ut basen
Tror Putte får sova i garaget när han gett frun frusen mat ikväll!
BAAAH hur svårt äre att starta micron då .. kan jue min tös å hon e jue 4år
Det är visst sånt dom tycker om att slippa har jag hört. Dom ska bara kunna sätta sig vid ett dukat bord med tända ljus, å har man tur får man ligga också har jag läst någonstans.
Tror Putte får sova i garaget när han gett frun frusen mat ikväll!
Det är visst sånt dom tycker om att slippa har jag hört. Dom ska bara kunna sätta sig vid ett dukat bord med tända ljus, å har man tur får man ligga också har jag läst någonstans.
fanssatananamma hur tusan startar ja spisfan å vart i helskotta e tändstickorna lr tändar fan
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
http://www.garaget.org/video/65131 Med just denna låda samt detta steg spelade jag 143db musik dock i en Audi A4 kombi ist för min Opel Astra kombi som lådan sitter i på denna film
fanssatananamma hur tusan startar ja spisfan å vart i helskotta e tändstickorna lr tändar fan
Haha, kanske vore bäst om du höll dig micromat låter det som! Frugan kanske är glad att du inte lagar mat?
Haha, kanske vore bäst om du höll dig micromat låter det som! Frugan kanske är glad att du inte lagar mat?
ahhh så risig e ja faktiskt inte på å laga mat typ
lite sen bild update då dd ss2 steget på sin plats dd c2a på plats fixxa lite plats till m3et ooooooooooooooooooooo vilken snygg färg ha dragit 4 10kvadrats kabel från basen ha klätt lite å snart va det igång topp resultatet i lördas det här med båda dörrarna öppen å med musik i 36hz sen testa ja lite lägre frekvens körde i 32 å de blev ca 137db mina bakdörrar såg lite konstiga ut ett tag där nu e sommarn snart slut snart dags att börja smida planer lr dom e smidda redan hej sväjjs
Har följt tråden sen den skapades men har aldrig vågat lägga en kommentar. Men den där rosa filten med John Deere loggan på tvingade mig, väldigt ...MANLIG
Jeremy Clarkson - "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Motorer utan turbo suuuger!
Har följt tråden sen den skapades men har aldrig vågat lägga en kommentar. Men den där rosa filten med John Deere loggan på tvingade mig, väldigt ...MANLIG
där ser du att rosa e bra ... du fann jue styrkan att skriva i tråden men äre nått å följa då verka jue bara va en massa tok här