Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)
Putteliten skrev:Vart tog du vägen igår då? Kaffet stod på hela eftermiddan......
racer-putte skrev:Putteliten skrev:Vart tog du vägen igår då? Kaffet stod på hela eftermiddan......DE BLEV BROTTOM .. FRUN SKULLE JOBBA FYRFAN MEN JA SKA KIRRA SÅ DU BLIR GLA IAF :p
Putteliten skrev:racer-putte skrev:Putteliten skrev:Vart tog du vägen igår då? Kaffet stod på hela eftermiddan......DE BLEV BROTTOM .. FRUN SKULLE JOBBA FYRFAN MEN JA SKA KIRRA SÅ DU BLIR GLA IAF :pAj då. Extrainkallad eller? Hehe, Bug Run då eller?
racer-putte skrev:Putteliten skrev:racer-putte skrev:DE BLEV BROTTOM .. FRUN SKULLE JOBBA FYRFAN MEN JA SKA KIRRA SÅ DU BLIR GLA IAF :pAj då. Extrainkallad eller? Hehe, Bug Run då eller?lr så va de ja som inte hade lyssnat riktigt på min fru
Putteliten skrev:racer-putte skrev:DE BLEV BROTTOM .. FRUN SKULLE JOBBA FYRFAN MEN JA SKA KIRRA SÅ DU BLIR GLA IAF :pAj då. Extrainkallad eller? Hehe, Bug Run då eller?
racer-putte skrev:DE BLEV BROTTOM .. FRUN SKULLE JOBBA FYRFAN MEN JA SKA KIRRA SÅ DU BLIR GLA IAF :p
Putteliten skrev:racer-putte skrev:Putteliten skrev:Aj då. Extrainkallad eller? Hehe, Bug Run då eller?lr så va de ja som inte hade lyssnat riktigt på min fru Ja vet hur det är, dom pratar ju så mycket så man kan ju inte komma ihåg allt dom säger!
racer-putte skrev:Putteliten skrev:Aj då. Extrainkallad eller? Hehe, Bug Run då eller?lr så va de ja som inte hade lyssnat riktigt på min fru
Putteliten skrev:Aj då. Extrainkallad eller? Hehe, Bug Run då eller?
MR-BOW skrev:är de denna tråd du ska ha till den stora saken också?? btw grym bil/bygge
Putteliten skrev:Framör allt, vad händer nu då när ELMIA har varit?
MIKK0 skrev:Så, hur gick det på Elmia puttegubben, tell me all about it
racer-putte skrev:Putteliten skrev:Framör allt, vad händer nu då när ELMIA har varit?nu e ja en kändis så nu skiter ja i allt HAHA :p
Putteliten skrev:racer-putte skrev:Putteliten skrev:Framör allt, vad händer nu då när ELMIA har varit?nu e ja en kändis så nu skiter ja i allt HAHA :pHaha, det var dina 15 minutes of fame. Imorgon är du bortglömd! om du inte hittar på något nytt vill säga....
racer-putte skrev:Putteliten skrev:racer-putte skrev:nu e ja en kändis så nu skiter ja i allt HAHA :pHaha, det var dina 15 minutes of fame. Imorgon är du bortglömd! om du inte hittar på något nytt vill säga....HH OM DE BARA VA 15MINUTER :p va jue där flera jävla timmar haha
Putteliten skrev:racer-putte skrev:nu e ja en kändis så nu skiter ja i allt HAHA :pHaha, det var dina 15 minutes of fame. Imorgon är du bortglömd! om du inte hittar på något nytt vill säga....
racer-putte skrev:nu e ja en kändis så nu skiter ja i allt HAHA :p
lingkling skrev:ska du stå i bollnäs imorgon?