Så va man hemma efter en da i kramfors.. me bil utställning å ompa ompa räce körde första svängen 150 db spara på sakerna lite .. sen halv tvinga ja burning att koppla ner steget .. sagt å gjort de gjorde han me besked å öka ca 4 db till 150.4 grattis mannen så då vare dags att skruu ooop klart de räckte för att vinna i idbl sen kommer de en snubbe å undra om de va ja som va putte ... jopp äre int likt så säg du ska in på pris utdelning i ishallen ??? då ropa speakern upp mitt namn .. å ja hade visst vunnit första pris i bästa ljudbil där lr nått 1a i idbl den vänstra å den högra 1a pris på mässan ljudbil de va sköjj
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Hmm.... varje gång jag får en notis om att det svarats i din tråd läser jag fel! TACO MAN blire... taco som i sallad,köttfärs mm... fattar inte,VARJE gång!
Hmm.... varje gång jag får en notis om att det svarats i din tråd läser jag fel! TACO MAN blire... taco som i sallad,köttfärs mm... fattar inte,VARJE gång!
TACK men de stavas som de står.. de e uttalet som står du e jue matskadad din kock
man kanske ska byta fälgar haha skojja bara .. i lördags skulle ja stå på AVD å dema lite ..men kom bara till njurunda .. körde i ca 130 på e4a ..va lite sen de lät nå konstigt höger bak ja sänkte stereon å kika bakåt sen small det å rök uta fan ..sen blev de lite halt på asfalten däck helvetet explodera så blidde inge demo tyvärr .. men snart nya däck ibak ..så tar vi nya tag sen ha ja pillat me tacon lite å de e möjje provning å fixx .. vore jue dumt om de inte passa när de e plastat skissa på lite ramar till covern å där fick putte fräääs HAHAHA WAS ALLES DET IDA ja just det .... tack till henkz som ställde upp å jaga däck åt mig Å även avd som jaga däck å iridium-daniel som ställde upp å kom ut me fel däck .. pucko men som kirra rätt sedan å for som ett skott runt i sundsvall å kirra så ja kom hem TACK KOMPIS
Senast redigerat av racer-putte (10 juni 2012)
lite taco bilder då fräs helaa dan en ram till m3a försänkt baksidan för lite plexi nått sånt här blire ha börjat me mittkonsollen nu idag ..men de få ni vänta på
ja vinyla jue en huv till en skåådaaa å såhär blev det blev toknice .. tänkte inte på att grillen va grön å .. så ja ska fara å vinyla ramen till grillen å nån dag å gissa va detta e då rätt en låda till dubbla 15 i en golf v6a osså lite taco bilder .. kapa sönder mittkonsollen trasha mer saker HAHA nu ska de bara ihop å ska förlänga mittkonsollen så ägarna kan sitta som folk i bilen en skit ful mall men de funkar den är medvetet för hög
nån hade hoppat på huven .. å ja köpte en ny huv för 600kr å en sprayburk för 100pix .. sen ett jätte klistermärke å simsalabim så va bilen gräjjt igen ... är min fars ..frus bil .. så nu ha tanten den ballaste skådaan i svall iaf
nån hade hoppat på huven .. å ja köpte en ny huv för 600kr å en sprayburk för 100pix .. sen ett jätte klistermärke å simsalabim så va bilen gräjjt igen ... är min fars ..frus bil .. så nu ha tanten den ballaste skådaan i svall iaf
Du gjorde det bästa av situationen då dvs Duktigt!