3542
Sök

Racer-puttes playground ...

Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)

2 380 140 Visningar
Uppdaterades senast 30 januari 2020
6 558 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
MIKK0 skrev:
racer-putte skrev:
MIKK0 skrev:

Jag och Theo kan ha våra onepiecear nästa gång vi kommer, så kan vi vara värsta gänget!

jäääääääääääääh  de värsta me dom e jue att de e jue fan mysigt att sitta i soffa me dom på big_smile

Är ju det, livsfarligt! Som att gå omkring i ett täcke big_smile

grym beskrivning  big_smile big_smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

1 162 Inlägg
14 mars 2013
Vill se bilen mer och mer! Tror den kommer rocka stenhårt!

Är inte hela vägen kvar heller nu tills det är dags för provspelning va? smile

6 558 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Nymans skrev:

men skojja inte  .. den kommer bli grym både ljud  o utseende  mässigt big_smile  en anna får jue en annan blick än er som sitter på nätet tongue  ha ja tur så kommer det en pall me saker om nån dag smile

1 162 Inlägg
14 mars 2013
racer-putte skrev:
Nymans skrev:

men skojja inte  .. den kommer bli grym både ljud  o utseende  mässigt big_smile  en anna får jue en annan blick än er som sitter på nätet tongue  ha ja tur så kommer det en pall me saker om nån dag smile

Kan tänka mig att det är mycket bättre i verkligheten än på bild! smile

Låter riktigt bra det! smile

6 558 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Nymans skrev:
racer-putte skrev:
Nymans skrev:

Kan tänka mig att det är mycket bättre i verkligheten än på bild! smile

Låter riktigt bra det! smile

jo det ser grymt ut i mitt garage iaf  HAHA ska bli grymt å skoj å få höra den  .. men först blire  1v i vemdalen .. sen ska det kopplas stenhårt smile

1 162 Inlägg
14 mars 2013
racer-putte skrev:
jo det ser grymt ut i mitt garage iaf  HAHA ska bli grymt å skoj å få höra den  .. men först blire  1v i vemdalen .. sen ska det kopplas stenhårt smile

Skönt med lite semester ibland så man kan återhämta sig lite och hitta lite sug att bygga! smile

6 558 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Nymans skrev:
racer-putte skrev:

Skönt med lite semester ibland så man kan återhämta sig lite och hitta lite sug att bygga! smile

återhämtning  vet ja ej .. börja bli så gammal ja ..så risken e att de blir brytna ben  lol lol lol lol

9 146 Inlägg
14 mars 2013
racer-putte skrev:
Nymans skrev:
racer-putte skrev:

återhämtning  vet ja ej .. börja bli så gammal ja ..så risken e att de blir brytna ben  lol lol lol lol

Hehe, lårbenshals eller bäckenbrott lär det ju bli då! Hahahaha lol lol lol lol lol

6 558 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Putteliten skrev:
racer-putte skrev:
Nymans skrev:

Hehe, lårbenshals eller bäckenbrott lär det ju bli då! Hahahaha lol lol lol lol lol

ahhh .. vi håller tummarna  att de går bra  ... risken finns att de blir skitsvårt att koppla lupon me gipsade ben lol lol

1 231 Inlägg
14 mars 2013
racer-putte skrev:
Nymans skrev:

är det en hel pall med saker från DD eller? roll

6 558 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Zzoink skrev:
racer-putte skrev:
Nymans skrev:

är det en hel pall med saker från DD eller? roll

inte äre en pall från biltema iaf tongue   jupp alla basar å framsystem å steg modell stoooort kommer smile

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
14 mars 2013
Som jag sa till dig tidigare, du kommer fan blåsa upp bilen som en ballong eller blåsa av taket på stackars Lupon big_smile
Nu när du har så mycket fina basar, steg och framsystem till det så finns det en sak att göra and one thing only, det är att åka runt med gammal anti-bas musik bara för att big_smile
http://open.spotify.com/track/6N3Wc11mXiJUjcIvc0xzpn

Nejdå, älskar bygget big_smile Framsystemet lär ju minst sagt kunna fläska på ordentligt, för att inte tala om poplådan i skuffen... big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

6 558 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Thunderbird88 skrev:
Som jag sa till dig tidigare, du kommer fan blåsa upp bilen som en ballong eller blåsa av taket på stackars Lupon big_smile
Nu när du har så mycket fina basar, steg och framsystem till det så finns det en sak att göra and one thing only, det är att åka runt med gammal anti-bas musik bara för att big_smile
http://open.spotify.com/track/6N3Wc11mXiJUjcIvc0xzpn

Nejdå, älskar bygget big_smile Framsystemet lär ju minst sagt kunna fläska på ordentligt, för att inte tala om poplådan i skuffen... big_smile

det är bonus isåfall tongue   risken finns att de kommer att lira en skvätt tongue

6 558 Inlägg
15 mars 2013
Trådstartare
va bara tvungen big_smile fick ett smakprov av min vän sibbe  på ellbe big_smile big_smile
https://www1.garaget.org/archive/99/98959/316009/316009-3044680.jpg

tycker ni att den ser pluttig ut  .. så är det  ca 18-20.000 stygn i denna logga big_smile
Senast redigerat av racer-putte (15 mars 2013)

1 162 Inlägg
16 mars 2013
Fräsigt! smile

6 558 Inlägg
16 mars 2013
Trådstartare
Nymans skrev:
Fräsigt! smile

big_smile gissar att det blir sweet med rätta vinylen smile

6 558 Inlägg
17 mars 2013
Trådstartare
kommer att slänga upp lite pics ikväll ... va en shopping dag igår  ...köpte bara spjällhuset  till lupon å det kostar 1200kr nytt .. skroten ska ha från 1500kr å uppåt tongue   osså va  vinylstyling hit me lite trevliga saker smile

1 531 Inlägg
17 mars 2013
Underbar tråd big_smile Detta måste följas. Keep up mannen!

6 558 Inlägg
17 mars 2013
Trådstartare
Derbi skrev:
Underbar tråd big_smile Detta måste följas. Keep up mannen!

Tackar big_smile  kul att du vill det  smile

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
17 mars 2013
Nå?
Du lovade bilder, nu är det dags att leverera! wink

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Sök