2970
Sök

Racer-puttes playground ...

Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)

2 372 455 Visningar
Uppdaterades senast 30 januari 2020
Mjuk som Sten
96 Inlägg
10 mars 2011
Det var mig en jääääävel på att uppdatera och dona! big_smile tongue
Jag har ju tammefan inte äns fått hem mina prylar så jag kan börja än! tongue

6 558 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
Praxy skrev:

hahahahhahahah men ha jue hållt på sen i januari ja  å  tongue  men ska ja berätta en hemlis  ha kommit mycheeeeeeeee  längre än ja har visat tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Mjuk som Sten
96 Inlägg
10 mars 2011
racer-putte skrev:
Praxy skrev:

hahahahhahahah men ha jue hållt på sen i januari ja  å  tongue  men ska ja berätta en hemlis  ha kommit mycheeeeeeeee  längre än ja har visat tongue

jojo, men jag kommer i fatt! tongue haha roll
kommit längre också! gör du inge annat! tongue haha

6 558 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
Praxy skrev:
racer-putte skrev:
Praxy skrev:

jorååå gö ja visst det har jue fru å 2 st döttrar å på 4 å 7år så visst finns de att göra ... effektivitet kallas det tongue

Mjuk som Sten
96 Inlägg
10 mars 2011
racer-putte skrev:
Praxy skrev:
racer-putte skrev:

jorååå gö ja visst det har jue fru å 2 st döttrar å på 4 å 7år så visst finns de att göra ... effektivitet kallas det tongue

haha, men då äre inte synd om dig, 3st som hjälper till i smyg!! de syns ju inte på bild! tongue lol

6 558 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
Praxy skrev:
racer-putte skrev:
Praxy skrev:

haha, men då äre inte synd om dig, 3st som hjälper till i smyg!! de syns ju inte på bild! tongue lol

hahhaha vilken jävla hjälp dom e då yikes  e dom me i garaget så slutar det jämt me att dom säger pappa vi går in till farmor vi lol lol lol  för där finns det godis  ahahhahaa

Mjuk som Sten
96 Inlägg
10 mars 2011
racer-putte skrev:
Praxy skrev:
racer-putte skrev:

hahhaha vilken jävla hjälp dom e då yikes  e dom me i garaget så slutar det jämt me att dom säger pappa vi går in till farmor vi lol lol lol  för där finns det godis  ahahhahaa

hahaha!! så jävla rätt, så skulle jag me ha gjort om min farmor bodde bredvid garaget! lol hehehe

58 Inlägg
10 mars 2011
racer-putte skrev:
Sen  prata ja me lackerarn å han rekommendera att ta bort popnitarna  ..risken finns att dom kommer krypande efter ett tag ... så börja me det  sen släppte rubbet ja plastat sad   men men  va säger man  GÖR OM GÖR RÄTT   big_smile lol lol

Jaha, där ser man. drygt när det blir något sånt där! Tur att mina breddare sitter bra då smile Så man slipper göra om..
Ser ut att rulla på annars iaf smile

6 558 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
vwracing skrev:
racer-putte skrev:
Sen  prata ja me lackerarn å han rekommendera att ta bort popnitarna  ..risken finns att dom kommer krypande efter ett tag ... så börja me det  sen släppte rubbet ja plastat sad   men men  va säger man  GÖR OM GÖR RÄTT   big_smile lol lol

Jaha, där ser man. drygt när det blir något sånt där! Tur att mina breddare sitter bra då smile Så man slipper göra om..

sant sant .. men tur att de hände nu å inte när bilen va nymålad  tongue  joråå sakta men säkert   själv då smile

58 Inlägg
10 mars 2011
racer-putte skrev:
vwracing skrev:
racer-putte skrev:

sant sant .. men tur att de hände nu å inte när bilen va nymålad  tongue  joråå sakta men säkert   själv då smile

Ja fan, rätt skönt en dån när det händer något sånt där så man har en chans att rätta till det.. Ja precis som du sa, Sakta men säkert. Håller på att vänta på framstötfångaren nu, men det har dragit ut på tiden med leveransen, hoppas den kommer snart så man kan börja ställa in sig på lack!

6 558 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
vwracing skrev:
racer-putte skrev:
vwracing skrev:

Ja fan, rätt skönt en dån när det händer något sånt där så man har en chans att rätta till det.. Ja precis som du sa, Sakta men säkert. Håller på att vänta på framstötfångaren nu, men det har dragit ut på tiden med leveransen, hoppas den kommer snart så man kan börja ställa in sig på lack!

sååå seeegt att vänta på saker  .. allrahelst  vill man ha dom i förrgår tongue

704 Inlägg
11 mars 2011
se till så farbror thomas får upp lite bilder ikväll. va på han i telen för ett tag sen men han är ju gammal och gaggig så han kanske glömer smile  tongue

Db drag SS NoWall
154,7 db @ 49hz 2013
158,5 db @ 62hz 2014
2015 här kommer vi!

6 558 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
chippen_nr1 skrev:
se till så farbror thomas får upp lite bilder ikväll. va på han i telen för ett tag sen men han är ju gammal och gaggig så han kanske glömer smile  tongue

ahh  :p  blir nog inte sååå myche bilder ikväll heller men imorron blire garanterat smile  ett gäng

6 558 Inlägg
13 mars 2011
Trådstartare
håller på å vinylar  woodys  dörrar nu   tongue  snart tar vi å sätter igång me min intsrument bräda  big_smile big_smile tongue  e ni snäll kan ni få se bild lite senare tongue   över å ut  smile

9 140 Inlägg
13 mars 2011
Klart vi vill se bilder!! I alla fall så är jag alltid snäll, vet inte hur det är med dom andra som följer ditt bygge!

6 558 Inlägg
13 mars 2011
Trådstartare
japp nu kommer dom då  tongue
Nu e motorn påväg ut iaf  kommer troligtvis  lämna iväg den på tisda lr onsda smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-477a8d86341aa9fff20ea073a8140c9e.jpg
Plastat ramen på lådan  .. ha lite kallt i garaget men de visa min kupe-fläkt  tongue
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-8a47a382f82a14ebc5643da38b5e9cc1.jpg
Nått sånt här blire  smile   nu tänkte fel . så de va bara att göra en ny .. den som sitter här e jue förstor  sad   
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-e5f42fc2efb9aeae739fc6fb04cc6f09.jpg
Smältlimma fast dom rätta bitarna som passar toppen 
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-b0b9f52c436d803138d19517e4d730db.jpg
Så grunden till coverserna  till steg halvklara  smile  å ny frästa dekorbitar till stegen tongue
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-4e161df5e407e5666d0fb72f6af13d46.jpg
Dags  för lite vinyl-tajm av min bräda  tongue
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-15623319d312576c4fd1d3712f657ff3.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-6657ee55372e1c3aa336cd1ff9fe63e2.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-9168643e8ebd33dccf565fc1239ca89b.jpg
E  en stund kvar tongue  kommer bli fett snyggt de dära big_smile big_smile
japp va det de  ... sen kan ja om nån e sugen å se så ha ja donat me  woody i helgen å vinylat å plastat massor  kan slänga upp en bild lr 2 om nån e sugen  smile    över  å ut  pössssssss  smile

Mjuk som Sten
96 Inlägg
13 mars 2011
Fyyyyfan! ser ju ut som skit! lol nej jag bara skojja, seer skitbra ut!
Fan langa upp lite bilder på det andra också!! big_smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
13 mars 2011
Ser trevligt ut, som alltid! big_smile Men nu vill vi se lite bilder på Woodys bil också, lite sneakpeaks. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

9 140 Inlägg
13 mars 2011
Så lådan sitter nu alltså fast monterad i bilen nu då? Varför det färgvalet på instrumentbrädan? Kommer den färgen genomgående i bilen sen eller?

6 558 Inlägg
13 mars 2011
Trådstartare
Praxy skrev:
Fyyyyfan! ser ju ut som skit! lol nej jag bara skojja, seer skitbra ut!
Fan langa upp lite bilder på det andra också!! big_smile

Men ser helt okej ut me tanke på att de e en träskalle å en dräng-jävel som gjort det  lol lol tongue  de  kan vi ordna  smile

Sök