ahh ta lite bilder till då Andra batt-hållarn klar De blidde fullt Osså tog ja å klädde lite i skuff-lucka Å igår va ja till ljudbutiken i bollnäs å tävla lite å de gick bra kom på 3dje plats tack vare obx...neo å phie men ska dona litt iveckan så ska nog kunna snyta ur lite till med bara ett dd m3 steg innan man ger upp över å ut
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Ha inte hänt så myche här iaf inte mer än att ja fick min polar-maskin ida från min sponsor http://www.forenadefarg.se/ nu kan bilarna bli blanka iaf sen e det lite mer effekt på ingång till mina amegor å lite special byggda filter + måste hämta en ny diskant som la av i lördas grymt bra skit den här häääjjjjjj sväjjs
Ha inte hänt så galet myche men lite iaf Testa nya polermaskinen på huven en sväng . + att min fru ska sy en bh till bassaten å nu i veckan blire lite labba baslåa å se om man hitta litt mer db häjj sväjjs
Nu e det dags för farbror att släppa på alla sina principer och regga sig på www.Facebook.com va fan. Alla åsnor inkl jag själv finns där å det e full rulle jämt va fan
Nu e det dags för farbror att släppa på alla sina principer och regga sig på www.Facebook.com va fan. Alla åsnor inkl jag själv finns där å det e full rulle jämt va fan
ahh om alla åsnor e där redan .. då äre jue för fan fullt i stallet
ahh om alla åsnor e där redan .. då äre jue för fan fullt i stallet
Men EN åsna till kan vi klämma in
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |