hände nått skoj inatt ... ja har passerat 100.000 besökare i min tråd å hur fan gick det till då tro Så jävla skoj att NI vill följa lilla mig så de e väl på plats att säga TACK till ER
Bah! Var väl inget att skryta om, jag har inte ens hälften så många svar i min tråd som du har i din, men ändå så har jag fler besökare. Måste ju bety att min är intressantare.
Skämt åsido, kul! Blinga vidare nu så passerar du snart 200.000 besökare.
vet du varför det ligger till så då det stavas SAAB ingen som vill skriva nått då
Nej men tydligen roligare att titta på. Sen så skriver ju jag så mycket så det blir inga frågor för dom som tittar i tråden, bara att kolla på bilderna och läsa texten så får dom svar på allt. BTW så har ju du också åkt SAAB, pajas!
Bah! Var väl inget att skryta om, jag har inte ens hälften så många svar i min tråd som du har i din, men ändå så har jag fler besökare. Måste ju bety att min är intressantare.
Skämt åsido, kul! Blinga vidare nu så passerar du snart 200.000 besökare.
vet du varför det ligger till så då det stavas SAAB ingen som vill skriva nått då
Nej men tydligen roligare att titta på. Sen så skriver ju jag så mycket så det blir inga frågor för dom som tittar i tråden, bara att kolla på bilderna och läsa texten så får dom svar på allt. BTW så har ju du också åkt SAAB, pajas!
.. PRECIS ... ÅKT JA
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
hände nått skoj inatt ... ja har passerat 100.000 besökare i min tråd å hur fan gick det till då tro Så jävla skoj att NI vill följa lilla mig så de e väl på plats att säga TACK till ER
Är ju bara att gratulera! Det är du värd, riktigt trevlig tråd detta med mycket update och en stölle till ägare Är alltid lika glad när man loggar in och ser att det finns något nytt att läsa här
tackar.... äähhh så stölli e ja jue inte lr
Jo, lite grann Men det är ju bara bra de! Man ska inte vara normal i dagsläget Ser ut som att det blir en VW snart för mig igen! Har en köpare förmodligen på Saaben nu
Är ju bara att gratulera! Det är du värd, riktigt trevlig tråd detta med mycket update och en stölle till ägare Är alltid lika glad när man loggar in och ser att det finns något nytt att läsa här
tackar.... äähhh så stölli e ja jue inte lr
Jo, lite grann Men det är ju bara bra de! Man ska inte vara normal i dagsläget Ser ut som att det blir en VW snart för mig igen! Har en köpare förmodligen på Saaben nu
sant det .. låter bra det
natt update då ähhhh en gång dämpning alltid dämpning blev lite på plasten bak å Förberett kabel för front sub AAAAAAAAAAH bort me emblemen får duga hela bilen e svart inv .. å skuffa e skitgrå inte längre tadaaa:) blidde jue sketabra de där ..ahh vi tar ryggstödet å nu ska ja limma skinnet
GÖ INTE I BRALLORNA NU BÅJJS ooooooooooooooooooooooooo va rosa g-natt
Ja har varit lite dött här senaste dagarna för ja hade som mål att hinna klart tills i fredags . å fara till henke (burning ) å haka på han till umeå å tävla lite å de gick jue sådär de blev en 2ndra plats i street c med 147.8 db å en 2ndra plats i bassrace 139.9 klassen å inte e jag ledsen för det bra resultat det med bara 2st mds frw12or .. sen på vägen blev de lite nya bilder på bilen Ny dörrarna ska ta å knäppa lite mer bilder nån då .. å nu ska ja vila lite från garaget ett tag å ladda batterierna pössssss alla
GRATTIS Killen Ja du det kanske e dags att ta en välbehövlig paus fr¨n garaget och njuta av sommarn och familjen. Det kan ju va kul för dom med att se sin pappa lite oftare
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
GRATTIS Killen Ja du det kanske e dags att ta en välbehövlig paus fr¨n garaget och njuta av sommarn och familjen. Det kan ju va kul för dom med att se sin pappa lite oftare
TACK JAJA så ofta e ja inte i garaget