Har väl några anekdoter trots allt...
En hände för flera år sedan när man var ute o åkte med dåvarande kärran, en Corrado g60.
Blev omkörd av en Porsche o tänkte nu kan de ju bli lite kul. I alla fall så körde vi om varandra flera gånger samt blåste om ex antal bilar.
Låg först då vi kom in i ett lite kurvigare parti innan en raka, Porschen i häcken. Rakan uppenbarar sig o plattan i mattan. Hann väl komma upp i lagom hastighet = inget körkort när de poffa till under huven o bilen gick som en säck potatis.
Porschen flög förbi sekunderna efter det, jag rullade in till vägkanten o svor.
X antal bilar som vi hade kört om efter vägen passerade sedan förbi när man stod/låg o letade tryckslang o skämdes... Blev o lunka hem sen...en g60 går verkligen inte kul utan ladd...(Hittade inte var den hoppat av då).
--
En annan hände förra sommaren. Hade Skylinen o träff i Borlänge.
Iallafall så någon gång under den på en av "glidarvändorna" så låg jag först ,eller iallfall bland de första, när vi skulle glida in på träffparkeringen igen där folk stod o tittade o snackade.
Liten vägstump sen väghinder modell kloss. Gasade på lite lätt innan väghindret, bromsade in o bilen lägger av.
Blev stående där mitt på vägbulan.
Som om de inte räckte med det inför allt folk, så fick larmet för sig att börja tjuta också.
Behöver jag säga att jag dessutom hade ett led med bilar bakom...
Fick igång bilen till sist iallafall o skrattade mest åt eländet. Jag var inte ensam..

haha

Det var väl några i alla fall.

Fick även mitt första kärringstopp på flera år häromdagen. Det tyckte jag var kul haha

Mvh Janken