Mr_EmCom skrev:
Mechanimal skrev:
Timmyboy skrev:
händer det något nytt här?

Mestadels bara tjafs, som känns onödigt och anti-motiverande för TS, låt han hållas med sin N/A, jag bygger på en 325a, varför inte en M3? Finns oftast en bättre bil att utgå ifrån, men hur kul är det? =P Skicka filmerna nu Lee!

Jag tror att om nån som knappt kan byta olja på en bil skulle försöka sugtrimma en 320i med m50b20 för 50 tusen i hopp om dra en e36M3 så skulle denne beötas med samma negativa inställning.
En Supra är lixom kännd för just Turbon. Och att trimma den billiga ICKEturbo moddelen för ex antar pengar för att
nästan komma upp i samma effekt som en orginal turbosupra är i min, och många andras mening bara dumt.
Sen att TS inte har en blekast aning om vad han håller på mig tror jag sticker lite i folkt ögon.
Om detta egentligen grundar sig i att vara unik tycker jag TS ska göra nått rimmligare, typ bygga om NA:n till en Cab eller nått. Vad jag vet finns ingen Supra Cab, bara targa.
Jag håller med om att ha en Supra som "learning-how-to"bil inte är optimalt någonstans, primärt inte ur en ekonomisk synvinkel. Har jag tillräckligt mycket inflytande dock så hoppas jag att han kommer satsa på mer bana än rakt-fram-åka, då behöver man inte effekt för att ha kul/åstadkomma bra tider. Erfarenhet och kunskap lär man upp med tiden oavsett sportform, gotta start somewhere.
Kommer alltid att åka rakt-fram-race, det är skitkul, men jag tror att bankörning vare sig det är med 20 andra bilar på banan samtidigt eller solo är så mycket roligare

Men det är väl inte Lee's tycke och tänke, han har sin bild och sin smak så jag tänker inte pressa honom till något, verkar som att han vill prova både och iaf.
Och absolut, kritik, good or bad, är något man får ta ifall man publicerar sitt byggande/trimmande/lekande osv, men det blir ju uppenbarligen ingen TT, så it's out there; han är en galning som tänker bygga N/A för effekt när det finns TT som är en av de bästa bilarna att bygga för just det ändamålet. Om Lee vill åka fortare rakt fram så finns ju möjligheten kvar att turbo-konvertera eller even kompressor-konvertera, sen att det blir en massa dubbelavgifter att gå från trimmad sugmotor till överladdat well.. Jag önskar att jag hade såna pengar ;D
Supra-cab vore något, skulle nog gå att få det att se snyggt med cabben nerfälld, men tror det blir bra jobbigare att få det att se vettigt ut uppfällt/takläge, som typ eh, Top Gears minivan.. På tal om cab-conversion dvs =P