286km/h med en bmw alpina biturbo 290km/h med en chippad s4...
Men nu till det fortaste och då jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv... 299km/h på kompisens motorcykel.. en -05a... kommer inte ihåg märket... vill nån veta kan ja ta reda på detta... Jag fick då SKJUTS o satt alltså bakpå.... Jag samt föraren hade jeans tröja o skor... Skyddsutrustningen va hjälm o handskar....
Detta va inte ens kul.... Men om man åkt 300 på en motorcykel då vet man verkligen att man lever....
Men nu till det fortaste och då jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv... 299km/h på kompisens motorcykel.. en -05a... kommer inte ihåg märket... vill nån veta kan ja ta reda på detta... Jag fick då SKJUTS o satt alltså bakpå.... Jag samt föraren hade jeans tröja o skor... Skyddsutrustningen va hjälm o handskar....
Detta va inte ens kul.... Men om man åkt 300 på en motorcykel då vet man verkligen att man lever....
Life is to short to be small....
Ingen vits att ha skydds utrustning då man åker i 300km/h. kör man till skogs så spelar det ingen roll nå mer vad man har för uttrustning man dör i varje fall.
Life is to short to be small....
Ingen vits att ha skydds utrustning då man åker i 300km/h. kör man till skogs så spelar det ingen roll nå mer vad man har för uttrustning man dör i varje fall.
Joo d har du så rätt i så.... D va verklige d enda ja tänkte oxå... Släpper ja nu så dör ja... Men vilken adrenalin kick...
200kmh sen vågade jag inte mer eftersom jag har en liten spricka på utsidan av däcket efter en otäck kantstötning när jag kollade in några brudar som gick tvärs över gatan i en vänstersväng ..oj lite offtopic sry
"Bus-övningskört" med min brors Saab 9000 CSE 2,0t i 185km/h sen började han att bli rädd ;P Vi åkte sedan ut på natten o maxxade den i 245 km/h Då var det nog mer jag som var rädd