lite bilder idag igen då inte hänt så jävla mycket då vi fastnade på bygget idag.. men det blev bra iallfall tycker jag..
väggen för fönstret på plats.. inner taket istoppat igen efter målningen.. tyvärr inte fel fritt men det får vara så.
och börjat borra hål i taket fram till b-stolpen och börjat fogaskumma det oxå. men den tuben jag hade kvar räckte inte så långt så försöka få tag på mer imorgon.. och ut och provköra bilen med batterierna ibak pluss lite fler batterier för lite extra vikt för att vara på den säkra sidan.. då det ska in annat ibak oxå..
Usch vad jag älskar att logga in såhär sent om natten och få se att det kommit en update med lite bilder i vanlig ordning! Ser bra ut, keep up the good work!
Usch vad jag älskar att logga in såhär sent om natten och få se att det kommit en update med lite bilder i vanlig ordning! Ser bra ut, keep up the good work!
NATTEN??? 05.55 är morgon..... Dagens ungdom äre ingen ordning på!
NATTEN??? 05.55 är morgon..... Dagens ungdom äre ingen ordning på!