Hur lever ni singlar där ute?

myra_ Avstängd
7 april 2010 · 8 Inlägg

Som rubriken lyder. Vad gör ni på kvällarna helgerna? Fördriver ni tiden hoss en kompis eller en K-kompis till och med? Har ni någon kk?  Känner ni er ensamma?

Jag själv trivs bra med mitt singelliv smile Ibland kan det vara lite ensamt men just nu tycker jag det är helt okey.

volvoentusiasten
7 april 2010 · 4 005 Inlägg

myra_ skrev:
Som rubriken lyder. Vad gör ni på kvällarna helgerna? Fördriver ni tiden hoss en kompis eller en K-kompis till och med? Har ni någon kk?  Känner ni er ensamma?

Jag själv trivs bra med mitt singelliv smile Ibland kan det vara lite ensamt men just nu tycker jag det är helt okey.

Intressant offtopicfråga. smile

Nu är jag inte direkt singel, men jag tycker det självklara är att umgås med vänner? Och iochmed att du frågar här så finns ju bilträffarna gemensamt med.

NETTAN Girls go fast
7 april 2010 · 893 Inlägg

Umgås med vänner, tränar hästen och själv. Håller på med bilen. Jepp en kk finns wink
Är väl lite ensamt med singelliv men samtidigt får man göra vad man vill, de kan se ut som kaos här hemma utan att nån annan bryr sig smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
gutfucker Norrlänning
7 april 2010 · 643 Inlägg

Det är skönt att vara ensam! big_smile

Gör inte mycket, jobbar, spelar, programmerar, pluggar, tränar. Blir väl en del kompisar också, även om jag är lite av en ensamvarg, jävla skönt att bara vara hemma och softa.

Hee-Maan
7 april 2010 · 3 113 Inlägg

Lever en dag i taget.. bilar o motorer, musik och vännerna är det som gäller för mig till 100. har varit singel mycket länge nu och känner inge behov som man gjorde ett bra tag efter det vart slut med exet.

Har inga problem att vara singel med tanke på hur länge jag har varit det. kan väl säga att man skaffat sig en o annan kk med tiden som gått.

Semper Fi
Hyperhead oseriös medlem
7 april 2010 · 239 Inlägg

jag jobbar, tränar, meckar, umgås med polare.

Wanegardh Asgammal medlem.
8 april 2010 · 2 246 Inlägg

Jobbar på dagarna.
Har egen villa.
Så jag har alltid nåt att göra.

IceEyes Varningar: För många..
8 april 2010 · 2 552 Inlägg

Festar, rockar loss på krogen, fördriver tid med kk, tränar, mekar/glider runt med bilen m.m

Förstår mig inte på folk som deppar över singellivet, men alla är vi väl olika cool

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Sheba Certifierad besserwisser
9 april 2010 · 308 Inlägg

På min fria tid lirar jag på datorn, pillar på bilen(finns alltid något att göra), umgås med vänner och fotograferar. Jag är väldigt nöjd med att vara singel just pga att jag kan göra vad jag vill och tänker inte ändra på det heller. Hade haft förhållanden i totalt sju år innan jag blev singel, varav det senaste förhållandet varade i fem år. När jag sedan blev självständig så kände jag en enorm frihet. KK har jag.

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
SuddenRacing
12 november 2013 · 254 Inlägg

jobb bil sova
jobb bil sova

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
OpelP1
13 november 2013 · 1 412 Inlägg

Jag ägnar all ledig tid åt bilar och en del maskiner.

Är singel och tänker fortsätta att vara det, har bott själv i huset nu i 3 år och det känns bara mer och mer rätt.  smile

Senast redigerat av OpelP1 (13 november 2013)

SuddenRacing
13 november 2013 · 254 Inlägg

OpelP1 skrev:
Jag ägnar all ledig tid åt bilar och en del maskiner.

Är singel och tänker fortsätta att vara det, har bott själv i huset nu i 3 år och det känns bara mer och mer rätt.  smile

Inte illa det ju smile

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
LordLife
13 november 2013 · 998 Inlägg

Sover, jobbar, spelar alldeles för mycket dator spel. Blir ganska lätt 6 tim per dag när man jobbar och minst det dubbla på helgerna. Kompisar har jag knappt, bilen är så pass ny så den vill jag inte pilla på, ni vet garanti och sånt. Festar nästan aldrig sparar pengarna till ett bilköp.
KK skulle man vilja ha men finns ej men va fan det första året utan är värst sen bryr man sig inte. Saknar ej förhållandet när man hör allas gnäll på jobbet tongue
Försöker träna när man inte är sjuk eller har ont i kroppen.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
SuddenRacing
13 november 2013 · 254 Inlägg

LordLife skrev:
Sover, jobbar, spelar alldeles för mycket dator spel. Blir ganska lätt 6 tim per dag när man jobbar och minst det dubbla på helgerna. Kompisar har jag knappt, bilen är så pass ny så den vill jag inte pilla på, ni vet garanti och sånt. Festar nästan aldrig sparar pengarna till ett bilköp.
KK skulle man vilja ha men finns ej men va fan det första året utan är värst sen bryr man sig inte. Saknar ej förhållandet när man hör allas gnäll på jobbet tongue
Försöker träna när man inte är sjuk eller har ont i kroppen.

Nästan en kopia av mig smile

Pillar inte på bilen PGA garanti o sånt skit smile
Festar inte heller sparar hellre till ett nytt ÅK big_smile

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
Tynnerstroem
13 november 2013 · 345 Inlägg

Använder den lediga tiden till något produktivt istället. Jobbar nästan varje dag, brukar vara ledig en helgdag varannan vecka. Dricka sprit/träffa kompisar/kvinnor kan man göra på kvällarna. Som singel har man ett gyllene läge att skapa framgång utan att någon ringer mitt i någonting viktigt för att fråga "vad gör du :-))))?" eller tvingar en gå i tid från jobbet för att äta middag prick klockan sju en fredagskväll.

Waahlvik
14 november 2013 · 508 Inlägg

själv är man 21 år och varit singel hela livet, extrajobbar endast på ett åkeri. bor hemma fortfarande. så de jag gör är att jag jobbar när jag behövs, utöver det så är ja ute å kör mersan och är med kompisar typ!

är nykterist så jag far aldrig på nån fest eller så heller smile

Senast redigerat av Waahlvik (14 november 2013)

Mercedes E220 CDI "Stortysken" (2013)
pint
14 november 2013 · 86 Inlägg

här är man singel o lever livet wink hehe nämen är arbetslös spenderar tiden på att söka jobb, pilla på bilen (fast vill inte göra för mycket pga funderingar kring o köpa en ny). Fast har ändå för mycket fritid underdagarna, så det blir att man för mesta dels sitter av tiden framför serier/datorn.
Och så blir det att man drar till fester varje helg... FAST jag dricker inte varje helg så klart. Älskar ju o köra bilen så blir att man följer med ibland bara för att få en anledning till att köra bil big_smile

LordLife
14 november 2013 · 998 Inlägg

SuddenRacing skrev:

LordLife skrev:
Sover, jobbar, spelar alldeles för mycket dator spel. Blir ganska lätt 6 tim per dag när man jobbar och minst det dubbla på helgerna. Kompisar har jag knappt, bilen är så pass ny så den vill jag inte pilla på, ni vet garanti och sånt. Festar nästan aldrig sparar pengarna till ett bilköp.
KK skulle man vilja ha men finns ej men va fan det första året utan är värst sen bryr man sig inte. Saknar ej förhållandet när man hör allas gnäll på jobbet tongue
Försöker träna när man inte är sjuk eller har ont i kroppen.

Nästan en kopia av mig smile

Pillar inte på bilen PGA garanti o sånt skit smile
Festar inte heller sparar hellre till ett nytt ÅK big_smile

Kul att höra att fler är i samma sits smile trodde man var ganska ensam om att inte festa och sånt smile
Ja ett nytt åk är så mycket roligare big_smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
SuddenRacing
14 november 2013 · 254 Inlägg

LordLife skrev:

SuddenRacing skrev:

LordLife skrev:
Sover, jobbar, spelar alldeles för mycket dator spel. Blir ganska lätt 6 tim per dag när man jobbar och minst det dubbla på helgerna. Kompisar har jag knappt, bilen är så pass ny så den vill jag inte pilla på, ni vet garanti och sånt. Festar nästan aldrig sparar pengarna till ett bilköp.
KK skulle man vilja ha men finns ej men va fan det första året utan är värst sen bryr man sig inte. Saknar ej förhållandet när man hör allas gnäll på jobbet tongue
Försöker träna när man inte är sjuk eller har ont i kroppen.

Nästan en kopia av mig smile

Pillar inte på bilen PGA garanti o sånt skit smile
Festar inte heller sparar hellre till ett nytt ÅK big_smile

Kul att höra att fler är i samma sits smile trodde man var ganska ensam om att inte festa och sånt smile
Ja ett nytt åk är så mycket roligare big_smile

Absolut
big_smile

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
Pontus1991
15 november 2013 · 423 Inlägg

Jobbar, glor på serier/filmer och sover. Festar väldigt sällan, dricker bara några öl med kompisar varannan helg. Varit singel sen ett år tillbaka och jag klagar inte smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang