Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!
Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer
Friskt kopplat hälften brunnet som dom brukar säga. Ska bli spännande att se vart det här tar vägen, orginal vacuumstyrd farthållare. Lite puts på det så ska det nog passa in i motorrummuet på Audin sen.
Ska väl meddela att det inte står stilla här då. I fredags blev det ett besök hemma hos www.garaget.org/matsabusen , som slutade med att en bakstötfångare från en Audi Coupé fick följa med hem. Nu ska jag leta upp en bakstöt till en Golf IV också, så har ni en ligger å skräpar för ett bra pris så säg till!
Se på begäran från ett par stycken så har jag försökt fixa bilder på laserloggona med.
Här är taget mot köksskåp på ca 2 meters avstånd Går att förstora upp rätt bra tycker jag.
Här är ca 1 meter avstånd, mot golvet med köksskåp i bakgrunden.
Bra att du fortsätter , själv är det lugnare i vinter :-(
Ja bilen ser ju inte ut som jag vill än, så det är ju bara hänga i. Har kollat lite i din tråd, å lite händer det ju allt. Är väl skönt att ta det lite lugnt med? Du har ju haft ett par skapliga projekt senaste åren.
Ja bilen ser ju inte ut som jag vill än, så det är ju bara hänga i. Har kollat lite i din tråd, å lite händer det ju allt. Är väl skönt att ta det lite lugnt med? Du har ju haft ett par skapliga projekt senaste åren.
Ja det är skönt med lite lugnare tempo. Bara lite inredning och billjud samt växelspaksrenovering på e30n sen lite puts på x3an :-)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Ja det är skönt med lite lugnare tempo. Bara lite inredning och billjud samt växelspaksrenovering på e30n sen lite puts på x3an :-)
Sett att du rivit lite i kofferten, vad är planen där? Ja du är ju inte svår för att putsa på dina bilar har jag sett. Tyvärr så är en annan lite lat med sånt. Det är kul och snyggt med bra puts, men f*n så tråkigt det är tycker ja.
Funderar lite om man skulle testa det som alla tjatar om, Plasti Dip! Finns en halvtransparent toningsspray. Kanske skulle testa och spraya på chromet på bilen, så man får blackchrome istället för mattsvart. http://www.dipit.se/Plasti-dip-Spray/pl … ningsspray
Vad tror ni om det? Har ni några åsikter mina vänner och trådföljare?