Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!
Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer
cabben som audi glömde :-) fåt till ett grymt stuk , synd att ingen kan hjälpa dig med stötisen , men blir nog bra som du skrev oxå
Ja dom gjorde en miss där tycker ja, synd att dom inte fanns i quattro för det hade ju varit guld! Men men, det är ju en glidarbil. Tack Börjar bli nöjd trots att bakstöten inte bli som jag vill, lackeraren påbörjade bakstöten i tisdags så ja bör få den nästa vecka.
Såhär ser bakänden ut just nu med USA regplåthållaren. Ska även beställa div skruvar och andra grejer som jag missade vid beställning av hållaren.
Fick en leverans från Evilaudio, Beyma PRO5WNd heter dom. Nu ska vi se vad dessa små sötsaker kan göra.
Först dämpa bakom.
Sen koppla in dom på mitt lilla steg. DD S4b. Ser lite rörigt ut just nu, men det ska bli bättring på det.
Sen har jag sparat det bästa till sist. Bakstöten är tillbaka från lack, och monterad på bilen. Ber om ursäkt för stökigt garage och skitig bil, hoppas ni kan ha överseende med detta.
Sen har jag sparat det bästa till sist. Bakstöten är tillbaka från lack, och monterad på bilen. Ber om ursäkt för stökigt garage och skitig bil, hoppas ni kan ha överseende med detta.
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4