Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!
Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer
Smältlimpistol modell stor och jävligt varm, och PL400 montagelim.
Vet en snubbe som skulle limma upp en toarullehållare på kakel och för att slippa borra användes PL400. Men hållaren kom lite snett och när detta skulle åtgärdas följde kakelplattan med trots att limmet inte hunnit härda ordentligt så nog sitter det alltid.
Smältlimpistol modell stor och jävligt varm, och PL400 montagelim.
Vet en snubbe som skulle limma upp en toarullehållare på kakel och för att slippa borra användes PL400. Men hållaren kom lite snett och när detta skulle åtgärdas följde kakelplattan med trots att limmet inte hunnit härda ordentligt så nog sitter det alltid.
Haha, gött! Då behöver ja inte vara orolig för att det ska skramla loss i alla fall!
Sådär ja, dörrsidorna monterade och högtalarna inkopplade och provspelade! Satan vad det lirar! Det här blev riktigt bra! Nu fattas bara en bas på en vettig plats i bilen med, får fundera på det över vintern....
Dubbelskärmade lågnivå på höger sida och ström på vänster. Behöver egentligen flytta lite på högtalarkablarna. Ska fixa till det där ordentligt i vår sen tänkte ja.....
Snyggt! Till vi kom till bagaget. Men det är ju snabbt fixat när tiden är inne för det.
Tack! Haha, ja bagaget vill man ju gärna inte visa upp just nu! Det är lite svårt att komma in i bagaget från coupén, men ja ska testa med nylontråd tänkte ja.
Någon som vet om det blir mycket störningar att dra högtalarkablar nära strömkabeln??
Blev riktigt bra med dörrsidorna. Det går dra kablarna ute i sidorna finns öppningar så man kommer från kupen till bagaget via cablådan där har jag dragit mina kablar. då slipper du dra dom genom skidluckan.
Tack! Ja dom blev riktigt bra tycker jag, mycket bättre än vad jag hade tänkt mig.
Kemper skrev:
Blev riktigt bra med dörrsidorna. Det går dra kablarna ute i sidorna finns öppningar så man kommer från kupen till bagaget via cablådan där har jag dragit mina kablar. då slipper du dra dom genom skidluckan.
Tack! Okej, måste man dra upp kablarna i cablådan och sen ner i kofferten då eller? Gjorde så från början, men det blev sån omväg tyckte ja, dessutom så är det inte kul att det tittar fram en massa kablar när man ska fälla ner taket. Har annars hört att det ska gå att dra kablarna bakom sidorna till baksätet och sen ut i kofferten nära hjulhuset. Det är min tanke att försöka få ut kablarna där.