ok ,låter gött

glömde fråga har du ms med eller utan tändning? har du utan så behöver du inte bry dig om dwell justeringarna ja prata på

det sitter i min 760 turbo

240 turbon får behålla det gnistade sprutet

B230et block
fk-kolvar + stakar
extraktorrör
turbo: nyren. garrett T04B
separat wastegate
3'' system från turbo utan kat.
530 topp: portad, 38mm avgas-
ventiler 3 vinklar mirafräst, kompsänkt 8,0:1
sen sitter det ett hemmalött ms1v3 med boost ctrl, fan ctrl, map table switch med en ekonomi och en racing mapp

jag ska ha den över 300hk linjen är det tänkt

kom på lite mer tips

har du kollat så pumpen orkar leverera tillräckligt med bränsle? ska vara en halvliter under 30 sek har jag för mig, kan kolla upp om jag kommer ihåg rätt om du inte redan har testat?
luft läck på insugssidan, kan du kolla med startgas på tomgång då bilen ska gå upp i varv om den drar tjuvluft. förtändning ska stå 15grader föd +-2 grader med vaacumklocka bortkopplad om ni inte har moddat tändningen
