FY de va fan det roligaste jag sett på evigheter!!!!!!! xD fan va snyggt redigerat ändå!! spielberg fan!
Ha, njaa, tveksam på det ja Men kul att det gillas
te_wik skrev:
Snyggt redigerat! Men scorpan var nog den bästa skådespelaren i denna filmen
Mvh Tommy
Scorpan/Zajja har något mer körvana än jag + att han är finsk satt... Redan där ligger jag i lä Haha, näe men han är duktig Själv har man ju bara kört rwd i kanske 2månader nu? Eftersom jag inte han så mkt förra vintern innan stakarna gav upp Man lär sej ^^
dahlens skrev:
störtskön film (H)
Tillräckligt skön för att våga lägga upp den på garaget oxå? (för att kunna få den kopplad till bilen tänkte jag)
Mvh Tommy
Scorpan/Zajja har något mer körvana än jag + att han är finsk satt... Redan där ligger jag i lä Haha, näe men han är duktig Själv har man ju bara kört rwd i kanske 2månader nu? Eftersom jag inte han så mkt förra vintern innan stakarna gav upp Man lär sej ^^
Hehe okay Menade mer på att scorpan e lite finare, har ju en kombiscorpa själv så Inte lika lätt att ställa med dock. Har han v6 i sin?
Mvh Tommy
Hehe okay Menade mer på att scorpan e lite finare, har ju en kombiscorpa själv så Inte lika lätt att ställa med dock. Har han v6 i sin?
Det sitter en 2,0a i min räserkombi, dem har en tendens till enhjula om man kör sakta ja, därför det blir lite klent från min sida när leafbox ligger före för han kör så himla sakta jämfört med mig Eftersom den är lite orkeslös så ligger jag oftast när jag har fri gång nästan på varvstoppet på 2an och mellan 60-80km/h på dem ställen som det går på, får dock fylla på olja därefter i den stackarn, HAHA! Men jag ser faktiskt lite progression i Leffes sladdande så det blir nog bättre och bättre filmer framöver, vi har ju hela vintern på oss att hålla på!
Nu efter att jag ändrat smeknamnet så blev den permanent låst istället :s Det var lite otrevligt. Jag fixade ju det dom sa men ändå tog dom bort den. :'(
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE