Hellectric skrev:
bleedingstar skrev:
haha skön annons

Tackar! Men det verkar som om vissa människor, i
synnerhet Ahmed och Mohammad (nej, jag är inte rasist), inte förstår det där med att jag inte svarar på några mejl. Fast dom är ju roliga att både läsa och (mot principen) svara på. Bifogar ett exempel:
I inkorgen: "Jag vil vet din sista pris"
Mitt svar: "Specialpris bara för dig, 10 000 kronor för bilen plus kompensation för slitage på tangentbord á 200 kronor, den tid det tog mig att svara på det här mejlet för vilken jag debiterar ett konsultarvode á 5000 kronor samt en straffavgift för att du skickade mejl TROTS att det står klart och tydligt i annonsen att jag inte tänkte svara på några mejl. Straffavgiften uppgår (inkl ränta) till 17686 kronor. Ditt specialpris blir således 32886 kronor. Tack för visat intresse."
I min enfald trodde jag såklart att han skulle fatta vinken och inte svara, meeeeeen skam den som ger sig:
"Vad menar ? Du svarade på den mejl ! Du får fem tysen"
Tillbaka till topic nu.

Mmhmm

Håller dock med dig lite om det där med att pruta och *** sig, fast det gäller i stort sätt alla, även sven svensson

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.