Evon var helt okej tycker jag, men mopedspeglarna får dom gärna skrota
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Jag fattar inte det där med kiten om du kollar på 9-3:an också t ex. Köper man något sådant bara för att man kan, eller vad är grejen. Visst är smaken olika, men ingen kan ju tycka att det där är snyggt? Unikt, visst, men det är ju för att ingen annan kan ha det på bilen utan att kräkas
Edit* Tryck på bilden så kan ni kolla på fler bilder!
YEEEEEEEES!!! ÄNTLIGEN KOM MIN BIL MED
Vill tacka min mor, min bror och alla som ställt upp för mig och trott på mig! Men speciellt vill jag tacka alla gnällrövar här på Gorg...utan er hade det inte varit möjligt! YEES!!
Skämt o sido, vingen sitter där av en anledning. Och japps den är justerbar och fungerar givetvis. Satt tidigare på en racebil. Och det är vad min byggs till...en racebil för bus på bana men även gata. Och givetvis skakar och rister det i vingen i höga hastigheter...den är gjord i kolfiber Nej mina vänner, gnälla på andras bilar kan ni...bygga själva...inte så mycket
Återigen Tack!
ska du bygga race bil så fattas ju resten utav kittet ... ser riktigt dumt ut med endast vingen , löper du hela linan ut kan den bli grym
Edit* Tryck på bilden så kan ni kolla på fler bilder!
YEEEEEEEES!!! ÄNTLIGEN KOM MIN BIL MED
Vill tacka min mor, min bror och alla som ställt upp för mig och trott på mig! Men speciellt vill jag tacka alla gnällrövar här på Gorg...utan er hade det inte varit möjligt! YEES!!
Skämt o sido, vingen sitter där av en anledning. Och japps den är justerbar och fungerar givetvis. Satt tidigare på en racebil. Och det är vad min byggs till...en racebil för bus på bana men även gata. Och givetvis skakar och rister det i vingen i höga hastigheter...den är gjord i kolfiber Nej mina vänner, gnälla på andras bilar kan ni...bygga själva...inte så mycket
Återigen Tack!
ska du bygga race bil så fattas ju resten utav kittet ... ser riktigt dumt ut med endast vingen , löper du hela linan ut kan den bli grym
Säga vad man vill om denna. vissa kommer kanske tycka den är snygg? I min mening = äcklig färg, Fruktansvärt fula baklysen, Åt helvete för extremt kjolpaket/bräddning, Vingen är inte ens att tala om. Sen vet man ju inte bilen kan ju visseligen vara byggd för annat en gatan. Bedöm själv.