Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

Xoff Volvo tönt... =)
23 april 2010 · 2 344 Inlägg

Jo, visst, folk skrattar! å visst blir man glad när man faktiskt har lyckats med att liva upp stämningen för någon annan? jag skämdes inte i cabben, jag skrattade nog snarare med folk när de börja garva! big_smile

det är när man börjar skämmas något verkligen är fel...

Alla stylar bilen för att själva bli nöjda, jag stylar min bil på mitt sätt, det sätt jag är nöjd med, ifall folk vill gilla det eller inte är deras problem... varför skall man bry sig om alla andra? jag fattar inte det? äger du bilen för DIN skull eller för alla andras skull? fråga dig den frågan en gång, svarar du för alla andras skull så är det något allvarligt fel...

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
Pikey
23 april 2010 · 2 283 Inlägg

GurraG skrev:
Låt folket skratta.. Funderar själv på att köpa en volvo cabbe av någon slag, för kul kan man ha i dom och nej jag skulle inte skämmas ett skit i den faktiskt.. Man åker runt och har jävligt skoj


Skämmas dock borde du göra e55boy som sitter och försöker vara häftig när du åker runt i den fulaste av alla mustang modellerna som skapats.. Jaa du anar nog var jag vill komma med detta hoppas jag??

WORD UP! Men du har en ful bil själv

R.I.P. Michael Jackson!
HansN83 x40
23 april 2010 · 1 209 Inlägg

Pikey skrev:

GurraG skrev:
Låt folket skratta.. Funderar själv på att köpa en volvo cabbe av någon slag, för kul kan man ha i dom och nej jag skulle inte skämmas ett skit i den faktiskt.. Man åker runt och har jävligt skoj


Skämmas dock borde du göra e55boy som sitter och försöker vara häftig när du åker runt i den fulaste av alla mustang modellerna som skapats.. Jaa du anar nog var jag vill komma med detta hoppas jag??

WORD UP! Men du har en ful bil själv

lol och du har ingen lol

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
HansN83 x40
23 april 2010 · 1 209 Inlägg

här har ni en som JAG tycker att det skit fult
http://www.blocket.se/goteborg/Sportig_ … 15&w=1

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
ascona-tic
23 april 2010 · 1 496 Inlägg

Kanske inte den snyggaste maserati modellen men vem fan gör så här?

http://www.blocket.se/stockholm/Maserat … _9&w=3

Senast redigerat av ascona-tic (23 april 2010)

Opel Ascona B "CIH Trionic turbo E85" (1977)
Opel Ampera (2012)
Arcangelus <3 Japs
23 april 2010 · 680 Inlägg

Är jag den enda som anser att "durkplåts-imitations" mattor inte är någon höjdare? hmm

På vissa bilar kan det faktiskt passa, men rent generellt...njaa.

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Lowpass
23 april 2010 · 1 224 Inlägg

Bullet--- skrev:
http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_Civic_Coupe_STylad_26458964.htm?ca=23_11&w=3
roll

Ser inget fel i den? :p

i-vtec Do you?
bmx
23 april 2010 · 7 100 Inlägg

e55boy skrev:
Folk har ju något fel som kör runt i alla dom där volvosarna....fattar dom inte att folk skrattar åt dom?
Ingen här kommer säga att dom är snygg, för den som tycker den ÄR det skäms för det!

så för att jag körde runt i denna så är det nå fel på mej då?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/508145_1vbgmb.jpg

som sagt,låt folket styla bästa fan dom vill!!
inte alla som har råd med en supra eller 5,så därav att dom köper nån billig bil och stylar!

lol på er som klagar,och när man väll klagar på eran så börjar ni typ att grina.........

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Aquilla
23 april 2010 · 299 Inlägg

Mazda6sex skrev:

Bullet--- skrev:
http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_Civic_Coupe_STylad_26458964.htm?ca=23_11&w=3
roll

Ser inget fel i den? :p

missade du totalt den helt malplacerade osthyveln på bakluckan med  säkert dragna med plåtskruv rakt ner + det löjliga kjolpaketet på en civic!

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.
Ford Sierra RS Cosworth 4x4 "Moondust Silver" (1992)
Volvo 940 Turbo "Classic Green" (1997)
Arcangelus <3 Japs
23 april 2010 · 680 Inlägg

Kan väl officiellt då be om ursäkt till de som tog illa upp för att jag la upp bilder på de stylingobjekten som jag ansåg var smaklösa - rent stylingmässigt. Oavsett om man kör Volvo, Supra eller Ferrari så får man styla precis hur f*n man vill. Man får vara beredd på alla sorters åsikter - och jag tycker det är roligt med olika åsikter.Dock är det ju bäst med konstruktiv kritik, inte påhopp. Men som sagt, smaken är som baken! smile

Så no offence till de som tog illa upp! Orka hålla på att tjaffsa, vi har ju alla olika smak och tycken. Vart tråkigt om alla bilar såg likadana ut big_smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
skydark
23 april 2010 · 375 Inlägg

Arcangelus skrev:
Är jag den enda som anser att "durkplåts-imitations" mattor inte är någon höjdare? hmm

.

Nej....  roll

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
skydark
23 april 2010 · 375 Inlägg

Arcangelus skrev:
Kan väl officiellt då be om ursäkt till de som tog illa upp för att jag la upp bilder på de stylingobjekten som jag ansåg var smaklösa - rent stylingmässigt. Oavsett om man kör Volvo, Supra eller Ferrari så får man styla precis hur f*n man vill. Man får vara beredd på alla sorters åsikter - och jag tycker det är roligt med olika åsikter.Dock är det ju bäst med konstruktiv kritik, inte påhopp. Men som sagt, smaken är som baken! smile

Så no offence till de som tog illa upp! Orka hålla på att tjaffsa, vi har ju alla olika smak och tycken. Vart tråkigt om alla bilar såg likadana ut big_smile

Helt ärligt tycker jag det är löjligt att du ska be om ursäkt för vad DU tycker. Alla tycker ju olika såklart. Inte f*n ska du be om ursäkt för det.
Personliga påhopp kan dom hålla sig utanför tråden tycker jag.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
skyttman
23 april 2010 · 97 Inlägg

Arcangelus skrev:
Kan väl officiellt då be om ursäkt till de som tog illa upp för att jag la upp bilder på de stylingobjekten som jag ansåg var smaklösa - rent stylingmässigt. Oavsett om man kör Volvo, Supra eller Ferrari så får man styla precis hur f*n man vill. Man får vara beredd på alla sorters åsikter - och jag tycker det är roligt med olika åsikter.Dock är det ju bäst med konstruktiv kritik, inte påhopp. Men som sagt, smaken är som baken! smile

Så no offence till de som tog illa upp! Orka hålla på att tjaffsa, vi har ju alla olika smak och tycken. Vart tråkigt om alla bilar såg likadana ut big_smile

Håller med dig.
Men man måste kunna ta att folk inte gillar ens bil, utan att börja klaga på hur deras bilar ser ut direkt.

Men det är väl så det är så fort man lägger en låg röst på någons bil får man en tillbaka tongue

Lycka till;)

Aquilla
23 april 2010 · 299 Inlägg

här ett exempel på hur man inte får göra med en bmw e60, i kuwait har de väl dock för mycket pengar så de inte vet hur man ska spendera dom...

http://www.youtube.com/watch?v=Mlf8IVcT … r_embedded

Senast redigerat av Aquilla (23 april 2010)

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.
Volvo 940 Turbo "Classic Green" (1997)
Ford Sierra RS Cosworth 4x4 "Moondust Silver" (1992)
Rock-Star
23 april 2010 · 2 982 Inlägg

Aquilla skrev:
här ett exempel på hur man inte får göra med en bmw e60, i kuwait har de väl dock för mycket pengar så de inte vet hur man ska spendera dom...

http://www.youtube.com/watch?v=Mlf8IVcT … r_embedded

det där är en org 530i tillomed...

Aquilla
23 april 2010 · 299 Inlägg

hur vet du det egentligen?

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.
Ford Sierra RS Cosworth 4x4 "Moondust Silver" (1992)
Volvo 940 Turbo "Classic Green" (1997)
A-Rickardsson
23 april 2010 · 31 Inlägg

Bullet--- skrev:
cool,not
http://www.blocket.se/vasterbotten/Styl … 11&w=3

det är väl snarare en smakfråga det är väl inte ni som bestämmer det igentligen wink smaken är ju som baken ...

Tom Darth Vader
23 april 2010 · 1 644 Inlägg

A-Rickardsson skrev:

Bullet--- skrev:
cool,not
http://www.blocket.se/vasterbotten/Styl … 11&w=3

det är väl snarare en smakfråga det är väl inte ni som bestämmer det igentligen wink smaken är ju som baken ...

Han har ju inte bestämt det, utan uttryckt sin egen åsikt.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Lowpass
23 april 2010 · 1 224 Inlägg

bmx skrev:

e55boy skrev:
Folk har ju något fel som kör runt i alla dom där volvosarna....fattar dom inte att folk skrattar åt dom?
Ingen här kommer säga att dom är snygg, för den som tycker den ÄR det skäms för det!

så för att jag körde runt i denna så är det nå fel på mej då?


som sagt,låt folket styla bästa fan dom vill!!
inte alla som har råd med en supra eller 5,så därav att dom köper nån billig bil och stylar!

lol på er som klagar,och när man väll klagar på eran så börjar ni typ att grina.........

Så rätt wink +1 Människor som pratar skit och klagar är oftast osäkra på sig själva, men nog om det. Håller med att en och annan bil kan se rolig ut. Men man ska fan inte köra något jävla personligt påhopp på folk. Blir ju bara stenålder över det hela :p

Ciao!

i-vtec Do you?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang