Och jag vill ha din kamera. Mest som en sidonotis, eftersom du enligt Peter "inte vet hur den fungerar". Nu tycker jag iofs. att du klarar av den "rätt hyffsat".
Fyller på med ett axplock ur det egna minneskortet...
B1 och B2!
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Pffft... Jag märker klart och tydligt att jag måste ha en kamera med bättre iso och/eller rent av stativet med alltid. Kan inte köra frihand som Peter när klockan passerat 20:03, vilket ju känns dumt med tanke på när träffen är.
Eller så skyller jag gärna på utrustningen, när problemet är 3cm bakom sökaren...
Pffft... Jag märker klart och tydligt att jag måste ha en kamera med bättre iso och/eller rent av stativet med alltid. Kan inte köra frihand som Peter när klockan passerat 20:03, vilket ju känns dumt med tanke på när träffen är.
Eller så skyller jag gärna på utrustningen, när problemet är 3cm bakom sökaren...
Stativ min vän Annars är det tvärkört. Sen får man göra det bästa av bilderna, är dom lite mörka så lägger man bara en personlig touch precis sim du har gjort. Har man sen känsla i bilderna, som dessa så är inte ISO det viktigaste .. tro mig!!
Pffft... Snygga bilder Peter. Inte enbart med tanke på (kamera)kvalitén, utan även anlagen imho.
Den där vändplatsen gör sig för foton med tanke på bakgrunden (se bild 1). Kanske ska se om man kan göra den till fast fotolocation för de som vill ha extrabilder på sin kärra?