Ibland får man sätta sig ned och tänka att någon vid något tillfälle sagt till sig själv: "Vet du vad den här bilen behöver? Ett huv-scoop!" - Sedan får man låta den tanken sjunka in ett par minuter innan man bläddrar vidare efter ett bättre alternativ på begagnatmarknaden.
Ibland får man sätta sig ned och tänka att någon vid något tillfälle sagt till sig själv: "Vet du vad den här bilen behöver? Ett huv-scoop!" - Sedan får man låta den tanken sjunka in ett par minuter innan man bläddrar vidare efter ett bättre alternativ på begagnatmarknaden.
"Mycket fräsch och utan röst" Vadå pratar bilen ?
Nej, inte nu längre.
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Javisst, är det inte en 944 kubiks Gold Wing vi snackar om här...?
(Annonsen är lika informativ som om t ex jag skulle lägga ut min Audi på Blocket, fota grannens Passat och hänvisa till att Passaten kommer iaf från samma koncern, typ. Med tillägget att min Audi är den som står parkerad bakom mig när jag tar bilden på Passaten.....)
Som den smärre 323-entusiast jag är så säger jag bara..stackars bil.. Nog för att 80:an fick den fulare fronten och så men..geee.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.