Tycker inte det var så lustigt skrivet egentligen då Kvarndammen gått igenom fordonet och påtalat bristerna som dom sett för att du som skall ropa in fordonet ska ha en hum om i vilket skick det är i.
/Benny
Det var om inte annat väldigt genomförligt, inga gömda fel där inte.
Nej, det står precis i vilket skick bilen är i!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tycker inte det var så lustigt skrivet egentligen då Kvarndammen gått igenom fordonet och påtalat bristerna som dom sett för att du som skall ropa in fordonet ska ha en hum om i vilket skick det är i.
/Benny
Det var om inte annat väldigt genomförligt, inga gömda fel där inte.
Nej, det står precis i vilket skick bilen är i!!
/Benny
det jag menade är att man ser ju först priset och sen börjar man läsa om den och börjar skratta åt priset sen ju mer man läser ju fler fel är det och sen så såg man längst ner hur de låg till med priset!
Tittar man på Transportstyrelsens hemsida står det att det är 183 Kw i den.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tittar man på Transportstyrelsens hemsida står det att det är 183 Kw i den.
/Benny
Jepp, vore ju kanske lite fränt att bygga nåt häftigt av
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
O andra sida så om man kollar på mekonomens sida så är det mellan 80 o 84 kw beroende på årsmodell
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D