Conceited skrev:
Slash skrev:
Underbar bil. Nu är detta dock en tråd om lustiga annonser, inte om bilen är ful eller snygg.
vissa tycker inte det

han skrev FIN bil och det e den inte! fräch var den dock
Han skriver: "Nu säljer jag min sommarbil,
en fin o välvårdad,norrlandskörd CX Gti till förmån för annan Citroen."
Du har plockat ut ett ord ifrån sitt sammanhang, blir det då mera rätt? nej. Det finns inget lustigt eller intressant i annonsen för att den ska hamna i denna tråd. Om denna tråd handlade om fula bilar skulle jag fylla den med Fiat Multiplas, speciellt dom annonserna där ägarna skriver att det verkligen är snygga bilar men nu är detta fel ställe för sånt. Däremot finns det en annan tråd om just fula bilar som man kan skriva detta i

Hitta några lustiga annonser istället med stavfel, skumma bilder, underliga fel eller märkliga videos så kommer du inte få några klagomål

Syftet med denna tråd är att underhålla

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!