Den där bilen har jag sett live 2006, jag var inne på verkstad med den dåvarande BMW 540in jag hade så stod den där inne samtidigt, jag frågade dom på verkstaden vad det var för fel på den andra 540in, "det mesta" fick jag till svar, tydligen elfel på många saker, det var som flipperspel hela bilen.
Då hade de klistrat på allting man kunde göra på en bil, det var fejktanklock i kolfiber, andra luftintag på huven, samma skärmbreddare som på bilden. Fejkluftutblås på framskärmar, hajfena och klistermärken på allt.
Insidan skiljde sig för då var det persiska mattor, bönekulor i backspegen, röda fejkrosor i hatthyllan och nån nallebjörn i den.
Allt var så tattarmässigt gjort att man visste vad man skulle ta vägen.
Det enda som var lite kul var att en tidigare ägare hade bytt ut golvet i bagaget och svetsat dit golvet från en M5a som är plant vilket gör att det går att ha dubbla system hela vägen från motorn.
Enligt dom på verkstaden så sa dom att "det enda som var bra med den här bilen var det här" och sedan vred dom igång den, grymt skön motorsång iaf. Sen om man orkar med det i längden på motorvägen är ju en annan sak.
Nu blev jag nostalgisk