rcy skrev:
Sami-B skrev:
Ingen annons direkt, men jag postar här ändå.
Mailade på en som sålde delar, Bl.a en kofångare och en dieselpump till en benz som jag var intresserad av, blev lite smårörigt :p
[extremt rörig konversation]
Sådant där händer mig ofta, och fascinerar mig lika mycket varje gång.
OK att vissa är mer än lovligt förvirrade, men om man diskuterar via mail eller sms, så har man ju hela konversationen sparad! Hur svårt kan det vara att hålla lite koll på vad man pratar om?
Eller raderar folk varenda mail och sms dom får så fort dom läst det, även om konversationen inte är avslutad?
Jag fattar det bara inte. Att lyckas ta sig igenom en någorlunda logisk konversation klarar min 3-åring utan problem, men ändå verkar det krylla av vuxna människor som är totalt okapabla att besvara enkla frågor!
Folk har av någon underlig anledning problem med att scrolla när de läser konversationer

Sorgligt men sant
Taximannen skrev:
http://mobil.blocket.se/orebro/Saab_9000_AAA_001_48413114.htm?ca=16&w=3
Alltså det är ju bara ett regnummer... Bilen i sig, nja...
Det är klart en mycket ovanlig bil som lyckas pressa ut 130 kusar ur en motor på 0 cc

Senast redigerat av Slash (5 september 2013)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!