På tal om parkeringar, jag har aldrig varit så nära på att hamna i bråk med en äldre som häromdan på en parkering utanför willys i växjö. Jag skulle handla med tjejen så jag kör in på parkeringen
Eftersom det var ganska fullt på parkeringen så skulle jag köra in i rutan framifrån sen backa in.
Och då kom en gubbe från andra sidan och kör in så som "man ska göra" men grejen är den att jag var redan i rutan och skulle nästintill backa in men skulle bara fram drygt en meter bara för att kunna backa in men den jäveln vägrade backa ut utan körde sakta framåt och vägrade flytta på sig.
Jag tutade och vinkade att han skulle backa men han vägrade kolla på mig.
Jag var så irriterad så att om jag hade haft en äldre bil hade jag fan kört in i hans bil.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/63789/925064_kiyfho.jpg]()
Skratta inte åt min paint kunskaper men för att demonstrera bara. Jag visar bara hur jag körde in i rutan för att sedan backa in. Aja för att slippa tjafs med tjejen så backade jag ut och parkerade en bit från honom, asså jag skakade av irritation o stirrade in i hans bil ett tag och väntade på att han skulle komma ut, men han låste dörrarna och gick inte ut ur bilen alls. Helvete vad respektlösa människor det finns, så förklara gärna för mig om jag har fel för jag är osäker men asså jag var nästan parkerad, jag behövde bara köra fram en halvmeter för att kunna backa in men ijumed att han var i vägen och fortsatte köra mot mig var jag tvungen att backa ut.
Fråga gärna om det är nått som låter skumt för jag har lite svårt att förklara hur jag menar men jag är nyfiken på vem av oss som borde backat ut.