Eftersnack: streetblock meet 29/5

DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

sengstr skrev:

Windzor skrev:

Conclusion skrev:
måste säga att allt gick skit bra träffen, racet, afetermeet, max hamburgare, men sluta med en punka på väg in till statoil som inte gick att laga och o samarbetsvilliga personal på statoil i Enköping, vart tvungen att skicka residence till Stockholm o plocka vinterdäcken för att kunna komma iväg från Enköping. men stor tack till er alla som stannade för äns skuld och hjälpte till, kan inte alla namn men uppskattar verkligen er tid, hjälp & sällskap


[/i]

Va bara kul att få vara me o hjälpa till även om jag kanske inte va till så stor nytta än att stå där big_smilebig_smile
tack för en annars trevlig kväll, och alltid kul att träffa nytt folk big_smilebig_smilebig_smile

att stå och titta är ju sällskap. Det är ju stor nytta?

Om inte annat att fler ögon jobbar *s*

Ja och var tog alla foton vägen alltså man ser en jävulsk massa blixtar och systemkameror samt videokameror men knappt några dyker upp, samlar dom till familjealbumet eller *s*

Senast redigerat av DarKMaNs (30 maj 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Nafets86
30 maj 2010 · 821 Inlägg

det där undrar jag också.. samlas de i någon hög i en bokhylla??
Stort tack till minister som fotade min bil innan träffen.

Men vore kul med fler foton upp på garaget smile Var en del som fotade min såg jag. men ingen bild uppe hmm

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Quartermile-man
30 maj 2010 · 37 Inlägg

Ha,ha,ha...fan vad nice! Går juh att skratta åt när ingen/inget kom till skada.

_Tony_ skrev:

Quartermile-man skrev:
Grattis till korna! Fick ni iaf.nån positiv upplevelse *ASG*

Turbo-Danne skrev:
Trodde faktiskt att det skulle varit bättre än så. Lät väldigt bra i Inför/angående tråden. Vi åkte ändå från Södertälje men vi fick ju en roadtrip med massa kossor på vägen tillbaka som stoppade upp allt. En hel jävla kohage som hade rymt och blockerat vägen. hahah

fick en halvbra bild på kossorna där mitt i vägen haha.. tongue


http://www1.garaget.org/gallery/archive/29805/940602_gmnopj.jpg

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
CarpeDiem German Engineering
30 maj 2010 · 9 081 Inlägg

Jag och vännerna hade riktigt kul, men skulle vilja tacka TTScarface som höll i träffen som också är i samarbete med mig, tycker det är kul att man är efterfrågad smile Träffade på folk som man har snackat med här på forumet, inte alla men det kommer nästa gång smile Trist att det finns idioter som inte fattar att man ska inte burna bland bilar som blivit blästrade. Det kom en hel del bilar till så det är riktigt bra för att vara första träffen smile Efteraktiviteten var kul som fan big_smile

Vill också tacka Andreas, Windzor, themotorman och Funkiee för kvällen smile

Bilder kommer upp under veckan efter redigering såklart smile

Mvh

Senast redigerat av CarpeDiem (1 januari 2012)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Conclusion ~~PVM~~
30 maj 2010 · 106 Inlägg

DarKMaNs skrev:

sengstr skrev:

Windzor skrev:

Va bara kul att få vara me o hjälpa till även om jag kanske inte va till så stor nytta än att stå där big_smilebig_smile
tack för en annars trevlig kväll, och alltid kul att träffa nytt folk big_smilebig_smilebig_smile

att stå och titta är ju sällskap. Det är ju stor nytta?

Om inte annat att fler ögon jobbar *s*

sällskap e viktigt annars blir man bara mer irriterad på att det just hände än, men men nu har man suttit å forskat på nätet och snackat med försäkringen och dragit iväg ett mail till Statoil HK. mad det gäller 4000kr i sj-risk om jag inte hittar mark-ägaren som egentligen är vållande för detta och ska betala för skadan. :@

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Fy fan vilken pain! Men enköpings typ kommun lär väl ha kartor o sånt över vilken det är som äger marken??

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Conclusion ~~PVM~~
30 maj 2010 · 106 Inlägg

Dr-Kosmos skrev:
Fy fan vilken pain! Men enköpings typ kommun lär väl ha kartor o sånt över vilken det är som äger marken??

aa det borde de ha, ska ringa dit imorgon när de öppnar.

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
FreddeK
30 maj 2010 ·

ursäkta nu ska jag vara lite elak! men när jag kom dit så fattade jag det som att alla hade parkerat runt för att folk skulle kunna börna, såg precis ut som det. En skock full med 740is som brände loss tamejfan överallt. ställde mig avsides och rulla in lite senare när det hade lugnat ner sig! nästa gång ställer jag bilen mitt på planen. mvh Fredde

Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Men du klara fälgen? Alltså integritets-mässigt??

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Conclusion ~~PVM~~
30 maj 2010 · 106 Inlägg

Dr-Kosmos skrev:
Men du klara fälgen? Alltså integritets-mässigt??

nja fälg kanten skrapades sen vet ja inte om fälgen e skev men inga synliga skador iaf

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Okej va skönt då^^ Får se när dom drar av däcket om det är nått mer, men borde det inte va. Fin bil förresten wink

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Synd bara att min bil inte väcker så mkt uppmärksamhet, man kände sig lite smått utanför när man ser alla andra hypad sportbilar tongue

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Conclusion ~~PVM~~
30 maj 2010 · 106 Inlägg

Dr-Kosmos skrev:
Okej va skönt då^^ Får se när dom drar av däcket om det är nått mer, men borde det inte va. Fin bil förresten wink

få hoppas på det bästa, tack

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

Visst fan e din hajpad det e fan inte många som kommer i en skoda till träffen : ) skämt åt sido det är inte på grund bilen man åker dit, för man är där för att träffas och umgås , visst underlättar det för sitt eget ego om man har nåt snyggt att sitta i men det är inte allt...

Näää skall göra mig klar för Slagsta träffen som börjar 17:00 : P

Senast redigerat av DarKMaNs (30 maj 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Nej sant^^ Och kan ju glädja mig med att din A5 och min är nog en jämn match på strippen^^ Så vi har snabbaste dieslarna ^^ DIESEL POWER!

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

*s* ja jävlar du har ju för sjutton en riktig panna under huven, skulle vara intressant och se vem av oss som ev vinner : )

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Ja verkligen! smile Fast jag behöver bygga lite mera, ska på med IC o ny turbo. Är nästan bara mjukvara gjort än så länge. Därför jag inte körde igår, vill inte haverera ännu en turbo! big_smile

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

Samma här med, vi skall på semester i Juni så då måste bettan vara hel o ren vill själv inte kasta ut nåt i onödan, ex avryckt växelpinne *s*

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Conclusion ~~PVM~~
30 maj 2010 · 106 Inlägg

som sagt "spelar ingen roll vad du kör men hur du kör är allt som spelar roll !!!" wink ja har plockat en M3 -96 med min avlidna Corolla 1,6 -89 på punkt ti punkt race en gång i tiden wink

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Det är grejer det, Corolla! Och jag har ju faktiskt kräm under huven smile Bara att ja inte litar på att det håller ihop än tongue

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang