Tjena Har Forza 3 just nu, är det värt att köpa Forza 4 nu när det är ganska billigt? Är det stor skillnad? Eller är det bara några nya banor och bilar? Kan man customiza bilarna mer i 4:an?
Det är väärt det, själv tycker jag det är i en helt annan division jämfört med 3an! Fysiken och utseendet är mycket bättre Köp det!
Tjena Har Forza 3 just nu, är det värt att köpa Forza 4 nu när det är ganska billigt? Är det stor skillnad? Eller är det bara några nya banor och bilar? Kan man customiza bilarna mer i 4:an?
Det är väärt det, själv tycker jag det är i en helt annan division jämfört med 3an! Fysiken och utseendet är mycket bättre Köp det!
Jodå, det blev ett köp idag Har det förhoppningsvis i brevlådan imorgon.
Nån som fortfarande spelar och skulle vilja fixa ett drift-event skulle vara jäkligt tufft! Edd0z är min Gamertag iallafall ni kan ju lägga till mig om ni vill kö nångång!
Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.
Tjena! Är det någon här som försökt ladda ned den nya Dodge Vipern på marketplace? När jag väl laddat ned den så står det "Failed to download required marketplace data." Jag har laddat ned den, det står att bilen är nedladdad. Hittar den inte under "buy cars" heller :S Lite skumt!