Om det faktiskt skulle komma in 20+ spelare nån gång (inte anmälda, utan färdiga och redo i väntan på start) Så kommer jag göra en 50/50 split, och sen får den vinnande hälften av dom mötas i en sista grupp.
Men jag vet inte om ngn är spelsugen längre när dom precis fått veta att helvetet frusit över! D:
En fråga bara. Kommer ni köra med alla hjälpmedel avstängda? typ abs osv? Tänkte att det kan vara bra att skriva med det isf.
Våra race körs ALLTID utan assist (ABS, STM, TCS) Övriga alternativ är valfria. Detta ställs in i serverns regler, så ingen kan "fuska"
Jag hade ärligt talat inte räknat med så många nya förare. Och alla vi "veteraner" är alla väldigt insatta i dessa regler, så jag trodde helt enkelt att jag inte skulle behöva nämna dom
En fråga bara. Kommer ni köra med alla hjälpmedel avstängda? typ abs osv? Tänkte att det kan vara bra att skriva med det isf.
Våra race körs ALLTID utan assist (ABS, STM, TCS) Övriga alternativ är valfria. Detta ställs in i serverns regler, så ingen kan "fuska"
Jag hade ärligt talat inte räknat med så många nya förare. Och alla vi "veteraner" är alla väldigt insatta i dessa regler, så jag trodde helt enkelt att jag inte skulle behöva nämna dom
Aldrig fel med fler spelare
Absolut inte. Det e ju awesome. Men som sagt, jag hade bara räknat med typ 6-8pers som alla kört tidigare.
Så jag blev lite blåst av fötterna när vi har fullt startfält och typ hälften är nykomlingar
Förresten är det nån som är på att försöka dual drifta eller om man är några stycken att försöka drifta så snyggt och nära varandra som möjligt så kan ni adda min GT: EnForceR ManiaC. Tänkte att man kör på lite olika banor sen så tar man så många varv som möjligt, tanken är inte att nån ska vinna därav så många varv som möjligt, tanken är bara att ha kul och öva upp sig
Vi är några som brukar drifta, tkr bana suger Adda: gti carlsson om du vill va med vi har även anordnat drifting events här med men det var ett tag sen. Så om du vill drifta lite så äre bara att haka på
Förresten är det nån som är på att försöka dual drifta eller om man är några stycken att försöka drifta så snyggt och nära varandra som möjligt så kan ni adda min GT: EnForceR ManiaC. Tänkte att man kör på lite olika banor sen så tar man så många varv som möjligt, tanken är inte att nån ska vinna därav så många varv som möjligt, tanken är bara att ha kul och öva upp sig
Vi är några som brukar drifta, tkr bana suger Adda: gti carlsson om du vill va med vi har även anordnat drifting events här med men det var ett tag sen. Så om du vill drifta lite så äre bara att haka på
Har addat dig nu
Najs;) vi kommer nog lira lite ikväll om du ska haka på va är ditt nickname?
Har addat dig nu
Najs;) vi kommer nog lira lite ikväll om du ska haka på va är ditt nickname?
Eftersom Leafbox gillar att hålla i bankörat så får väl jag ta tag i driftingen
Drifting ikväll kl 20:00 Dom som vill va med kan adda GTI CARLSSON. 1. Gti Carlsson 2Michkijn 3.Hakusuka 2k gtr 4.cossiemoberg
Vi tänkte börja med street legal reglerna. Dom finns här http://forums.forzamotorsport.net/forum … ID=4854146 Dekalen är ett måste men vi är inte så hårda på hur du trimmar bilen så race turbo är tillåtet. Men dom MÅSTE vara max A550