2312
Sök

Forza 4- tråden

287 Inlägg
10 juli 2012
_Johannes skrev:
Triple_X skrev:
_Johannes skrev:

Vi är några som brukar drifta, tkr bana suger tongue
Adda: gti carlsson om du vill va med wink vi har även anordnat drifting events här med men det var ett tag sen.
Så om du vill drifta lite så äre bara att haka på smile

Har addat dig nu smile

Najs;) vi kommer nog lira lite ikväll om du ska haka på smile va är ditt nickname? tongue

EnForceR ManiaC

288 Inlägg
10 juli 2012
Några som ska spela ikväll?

kan tänka mig att spela Race (a600-S700-R800) / Drift (A550 & unlimited max S700)

MR Andersson
1 229 Inlägg
10 juli 2012
Jag tänkte gå online nu så är bara bjuda in/joina.

XLT: Gutentheman

288 Inlägg
10 juli 2012
Jag hoppar in när som..

Junior.
292 Inlägg
10 juli 2012
Nån som vill drifta ikväll? sorry på BanRacingen om de ekade för er det var för att en polare å jag systemlinka och våra tv-apparater var lite för närma varandra och ganska mycket för högt ljud på båda 2! smile

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

288 Inlägg
11 juli 2012
http://www.srs-media.com/forza3/Forza4w.jpg

Drifting ikväll från ca 19.30 och frammåt

1. FleXiuS85
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Max 8 spelare pga Voice-Party så att inte rösten laggar.

Klass: RWD Unlimited (dvs fri trimning)

Antal varv på banan: 4-5 beror på layout.

Sedan är det bästa lap score som gäller och inte total score.

Mic är ett krav

har ni inte mig som kompis så adda mig FleXiuS85
Senast redigerat av AnnaMattias (11 juli 2012)

287 Inlägg
11 juli 2012
A550 drifting är dock mer för dem som kan tuna osv, då jag själv inte tunar tycker jag det är bättre med S klass och uppåt, känns som att det saknas kraft i bilen vid 550 oftast iaf tongue

337 Inlägg
11 juli 2012
sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

383 Inlägg
11 juli 2012
Triple_X skrev:
A550 drifting är dock mer för dem som kan tuna osv, då jag själv inte tunar tycker jag det är bättre med S klass och uppåt, känns som att det saknas kraft i bilen vid 550 oftast iaf tongue

Tkr det är kul med a550 då det är lite mer som "vanliga" gatbilar som man ser. men det är ju som sagt svårt på vissa banor smile

Jag (gti carlsson) driftmaster och cossiemoberg kommer nog drifta lite ikväll för dom som vill va med smile

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad

383 Inlägg
11 juli 2012
Raggar_Jonte skrev:
sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över

förklara på vilket sätt det är ett löjligt påhitt. skulle gärna vilja höra en förklaring på det. Lär dig bygga bilar så kanske du förstår varför det är kul. Kan inte begripa vad problemet är? alla har ju samma förutsättningar då.

337 Inlägg
11 juli 2012
Drifting ikväll från ca 19.30 och frammåt

1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.
4.
5.
6.
7.
8.

www.jontesfilmochfoto.se

337 Inlägg
11 juli 2012
_Johannes skrev:
Raggar_Jonte skrev:

förklara på vilket sätt det är ett löjligt påhitt. skulle gärna vilja höra en förklaring på det. Lär dig bygga bilar så kanske du förstår varför det är kul. Kan inte begripa vad problemet är? alla har ju samma förutsättningar då.

för det första så ska ju kravet vara att D1 märka den o den ska vara street legal o D1 bilarna är ju allt annat en street legal sen vare nån tattare som hade hittat på en massa regler o för att godkännas i racet så måste man skicka tuningen till den personen så han fick godkänna vilken tuning som rätt vilket då gör att det här köra sin personliga bil försvann när du inte får trimma som du vill när du inte får tuna som du vill

nu är ju inte den här tråden så hård påt här får vi ju iaf trimma som vi vill bara det är max A550 o tuna som vi vill

www.jontesfilmochfoto.se

383 Inlägg
11 juli 2012
Raggar_Jonte skrev:
_Johannes skrev:
Raggar_Jonte skrev:

för det första så ska ju kravet vara att D1 märka den o den ska vara street legal o D1 bilarna är ju allt annat en street legal sen vare nån tattare som hade hittat på en massa regler o för att godkännas i racet så måste man skicka tuningen till den personen så han fick godkänna vilken tuning som rätt vilket då gör att det här köra sin personliga bil försvann när du inte får trimma som du vill när du inte får tuna som du vill

nu är ju inte den här tråden så hård påt här får vi ju iaf trimma som vi vill bara det är max A550 o tuna som vi vill

d1 och d1 steet legal är 2 olika saker. d1 har du mkt mer hk bland annat, och d1 street legal är för att "vanliga" människor ska kunna få vara med, med andra ord en mkt roligare utmaning eftersom det KAN bli lite svårare. men har du ens vart med och kört det här?? inte när jag vart med alla fall och det du skriver om att skicka bilen har väl inte vart på det här forumet? förstår inte problemet?! Är det så att du inte kan köra när vi har a550 bilar och genom det tkr det blir tråkigt? eller vad vill du har sagt?
Senast redigerat av _Johannes (11 juli 2012)

337 Inlägg
11 juli 2012
jo dom reglerna har länkats i det här forumet vars tror du hela trenden kommer ifrån det va nån jävla tomte som tyckte så o samlade ihop nåt gäng som körde så o för att få vara med o köra så måste man skicka tunesetupen så den fick godkännas så den va tunad med rätt camber rätt utväxling o sånt

www.jontesfilmochfoto.se

Junior.
292 Inlägg
11 juli 2012
1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.Edd0z
4.
5.
6.
7.
8.

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

383 Inlägg
11 juli 2012
Raggar_Jonte skrev:
jo dom reglerna har länkats i det här forumet vars tror du hela trenden kommer ifrån det va nån jävla tomte som tyckte så o samlade ihop nåt gäng som körde så o för att få vara med o köra så måste man skicka tunesetupen så den fick godkännas så den va tunad med rätt camber rätt utväxling o sånt

Det var jag som länka det från första början ditt spån!
Och när vi har kört så har inte du varit med och vi har inte sagt att man skulle skicka bilarna för att kolla inställningarna. Det du gnällde på var att du tkr det är svårt för att du inte kan bygga bilar i a550 klassen. Vad mer vill du ha sagt? Om du inte kan köra a550 så skit i det.

337 Inlägg
11 juli 2012
va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början

sen har jag aldrig sagt att det är svårt eller att jag inte kan jag tycker bara inte det är roligt för det händer inget sen äre roligare med fri klass bara det är rwd

www.jontesfilmochfoto.se

383 Inlägg
11 juli 2012
"sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över"
Jag undra vad du mena med det.

"va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början" VA?! va skriver du lixom?:S

337 Inlägg
11 juli 2012
att det va en väldig begränsning på vilka bilar man kunde använda nu lägger jag ner det är som att prata med en vägg

www.jontesfilmochfoto.se

37 Inlägg
11 juli 2012
_Johannes skrev:
"sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över"
Jag undra vad du mena med det.

"va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början" VA?! va skriver du lixom?:S

palla tjuta över vilken klass man gör , visst kan hålla me om att a550 e lite tråkigt ibland beroende på vilken bil man kör en del kan va trevliga! , men fotfarande ett socialt o roligt spel smile

Sök