Vi är några som brukar drifta, tkr bana suger Adda: gti carlsson om du vill va med vi har även anordnat drifting events här med men det var ett tag sen. Så om du vill drifta lite så äre bara att haka på
Har addat dig nu
Najs;) vi kommer nog lira lite ikväll om du ska haka på va är ditt nickname?
Nån som vill drifta ikväll? sorry på BanRacingen om de ekade för er det var för att en polare å jag systemlinka och våra tv-apparater var lite för närma varandra och ganska mycket för högt ljud på båda 2!
Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.
A550 drifting är dock mer för dem som kan tuna osv, då jag själv inte tunar tycker jag det är bättre med S klass och uppåt, känns som att det saknas kraft i bilen vid 550 oftast iaf
sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över
A550 drifting är dock mer för dem som kan tuna osv, då jag själv inte tunar tycker jag det är bättre med S klass och uppåt, känns som att det saknas kraft i bilen vid 550 oftast iaf
Tkr det är kul med a550 då det är lite mer som "vanliga" gatbilar som man ser. men det är ju som sagt svårt på vissa banor
Jag (gti carlsson) driftmaster och cossiemoberg kommer nog drifta lite ikväll för dom som vill va med
sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över
förklara på vilket sätt det är ett löjligt påhitt. skulle gärna vilja höra en förklaring på det. Lär dig bygga bilar så kanske du förstår varför det är kul. Kan inte begripa vad problemet är? alla har ju samma förutsättningar då.
förklara på vilket sätt det är ett löjligt påhitt. skulle gärna vilja höra en förklaring på det. Lär dig bygga bilar så kanske du förstår varför det är kul. Kan inte begripa vad problemet är? alla har ju samma förutsättningar då.
för det första så ska ju kravet vara att D1 märka den o den ska vara street legal o D1 bilarna är ju allt annat en street legal sen vare nån tattare som hade hittat på en massa regler o för att godkännas i racet så måste man skicka tuningen till den personen så han fick godkänna vilken tuning som rätt vilket då gör att det här köra sin personliga bil försvann när du inte får trimma som du vill när du inte får tuna som du vill
nu är ju inte den här tråden så hård påt här får vi ju iaf trimma som vi vill bara det är max A550 o tuna som vi vill
för det första så ska ju kravet vara att D1 märka den o den ska vara street legal o D1 bilarna är ju allt annat en street legal sen vare nån tattare som hade hittat på en massa regler o för att godkännas i racet så måste man skicka tuningen till den personen så han fick godkänna vilken tuning som rätt vilket då gör att det här köra sin personliga bil försvann när du inte får trimma som du vill när du inte får tuna som du vill
nu är ju inte den här tråden så hård påt här får vi ju iaf trimma som vi vill bara det är max A550 o tuna som vi vill
d1 och d1 steet legal är 2 olika saker. d1 har du mkt mer hk bland annat, och d1 street legal är för att "vanliga" människor ska kunna få vara med, med andra ord en mkt roligare utmaning eftersom det KAN bli lite svårare. men har du ens vart med och kört det här?? inte när jag vart med alla fall och det du skriver om att skicka bilen har väl inte vart på det här forumet? förstår inte problemet?! Är det så att du inte kan köra när vi har a550 bilar och genom det tkr det blir tråkigt? eller vad vill du har sagt?
jo dom reglerna har länkats i det här forumet vars tror du hela trenden kommer ifrån det va nån jävla tomte som tyckte så o samlade ihop nåt gäng som körde så o för att få vara med o köra så måste man skicka tunesetupen så den fick godkännas så den va tunad med rätt camber rätt utväxling o sånt
jo dom reglerna har länkats i det här forumet vars tror du hela trenden kommer ifrån det va nån jävla tomte som tyckte så o samlade ihop nåt gäng som körde så o för att få vara med o köra så måste man skicka tunesetupen så den fick godkännas så den va tunad med rätt camber rätt utväxling o sånt
Det var jag som länka det från första början ditt spån! Och när vi har kört så har inte du varit med och vi har inte sagt att man skulle skicka bilarna för att kolla inställningarna. Det du gnällde på var att du tkr det är svårt för att du inte kan bygga bilar i a550 klassen. Vad mer vill du ha sagt? Om du inte kan köra a550 så skit i det.
va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början
sen har jag aldrig sagt att det är svårt eller att jag inte kan jag tycker bara inte det är roligt för det händer inget sen äre roligare med fri klass bara det är rwd
"sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över" Jag undra vad du mena med det.
"va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början" VA?! va skriver du lixom?:S
"sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över" Jag undra vad du mena med det.
"va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början" VA?! va skriver du lixom?:S
palla tjuta över vilken klass man gör , visst kan hålla me om att a550 e lite tråkigt ibland beroende på vilken bil man kör en del kan va trevliga! , men fotfarande ett socialt o roligt spel