1599
Sök

Angående Köpingträffen! 2 Oktober (update ang bilkatagori)

66 Inlägg
28 september 2010
du ser! big_smile De löser sig sa käääringa som sket i sjön! big_smile

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.

Fotograf
198 Inlägg
28 september 2010
harrykarlsson skrev:
Mickeeen skrev:
harrykarlsson skrev:

jag tycker ju eftersom dahlgren92 skriver här mest av alla och de känns som om han mer eller mindre har tagit på sig ansvaret för evenemanget så kan han stå med sin filmkamera vid entrén o peka vilka som ska åka åt vilket håll;)?

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! xD du tycker helt rätt! fixa en reflexväst åt han så kirrar vi det här wink

reflexvest CHECK!. haha ja de är han som vi dela upp bilarna då får han ta ansvaret;)

hahaha harry det är inte min idé med sidorna yikesyikes det är ju johan och jocke ;S jag har inge med det att göra yikes tänker inte stå och vinka på bilar jag ska köra, filma, fota och va med folk det är de jag gör wink

harrykarlsson
28 september 2010
dalgren92 skrev:
harrykarlsson skrev:
Mickeeen skrev:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! xD du tycker helt rätt! fixa en reflexväst åt han så kirrar vi det här wink

reflexvest CHECK!. haha ja de är han som vi dela upp bilarna då får han ta ansvaret;)

hahaha harry det är inte min idé med sidorna yikesyikes det är ju johan och jocke ;S jag har inge med det att göra yikes tänker inte stå och vinka på bilar jag ska köra, filma, fota och va med folk det är de jag gör wink

SNACK!wink prata dig inte ur de här. du kan ju inte bestämma massor o sen skylla på andra;) nu blire du som får vara reflexväst. haha nejdå gör hur ni vill med era sidor. tror inte att de där funkar alla värderar ju sina bilar olika;)

238 Inlägg
28 september 2010
Ska min bil stå bland kundvagnarna då eller? hahaha=)

JP Samlare

Fotograf
198 Inlägg
28 september 2010
harrykarlsson skrev:
dalgren92 skrev:
harrykarlsson skrev:

SNACK!wink prata dig inte ur de här. du kan ju inte bestämma massor o sen skylla på andra;) nu blire du som får vara reflexväst. haha nejdå gör hur ni vill med era sidor. tror inte att de där funkar alla värderar ju sina bilar olika;)

haha nej säger bara de rätta jag bryr mig inte vart alla ställer sig bara det kommer mkt folk big_smile

harrykarlsson
28 september 2010
dalgren92 skrev:
harrykarlsson skrev:
dalgren92 skrev:

haha nej säger bara de rätta jag bryr mig inte vart alla ställer sig bara det kommer mkt folk big_smile

baaah;) mycke folk? då kan vi träffas på mariberg en söndag då de är lönehelg;)

238 Inlägg
28 september 2010
Kommer ev några mer från örebro ska prata med grabbarna

JP Samlare

Fotograf
198 Inlägg
28 september 2010
SweHedis skrev:

hahah skit i sidorna få bara dit folk och ställ er fan big_smile

Fotograf
198 Inlägg
28 september 2010
låter kanon big_smile
SweHedis skrev:
Kommer ev några mer från örebro ska prata med grabbarna

harrykarlsson
28 september 2010
dalgren92 skrev:
SweHedis skrev:

du kan stå bredvid min jag parkerar vid sopcontainrarna lite längre bort. ( garanterat folk fritt) haha;)

238 Inlägg
28 september 2010
harrykarlsson skrev:
dalgren92 skrev:
SweHedis skrev:

du kan stå bredvid min jag parkerar vid sopcontainrarna lite längre bort. ( garanterat folk fritt) haha;)

Haha ok va bra ses där då smile

JP Samlare

10 Inlägg
28 september 2010
Någon från Katrineholm som kollar denna tråd och är sugna på att åka??
Låter som om det kan bli en skaplig träff.. Lite sugen på att åka!
Men det krävs ju att det blir någe av också!

//Jocke

36 Inlägg
28 september 2010
Harnborg skrev:
Vore kul om jag kunde komma med min, får se om jag får tag på en chaufför. Körkortet har inte riktigt hittat till min plånbok än..

Det går ju få tag på i corn flakes paketet:D

efter en lång dag av hårt slappande är det skönt att koppla av!

Fotograf
198 Inlägg
28 september 2010
Bersa36 skrev:

//Jocke

du det tycker jag du ska göra vi tror det kommer bli stort info om träffen ligger ute på typ 4 bilforum, sms, och facebook evenemang så många som vet om de big_smile skulle vara kul om det kommer en riktig fin bil wink bara försöka dra med dig folk big_smile

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
29 september 2010
Bersa36 skrev:

//Jocke

möjligen, beror på hur man jobbar.

133 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
!!! 64 nya svar i denna tråd!! såg jag nu när jag loggade in,,, hehe kul att så grymt många skrivit och tar detta å allvar ! om så många kommer så kommer inte parkeringen räcka men som vi pratat om här tråden så är det lugnt då det finns en till vid verona, så allt löser sig till slut big_smile

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/

66 Inlägg
29 september 2010
harrykarlsson skrev:
dalgren92 skrev:
SweHedis skrev:

hahah xD en liten fågel vissla i mitt öra om att du kanske skulle åka lotus harry? yikes Hade fjäderfä:et rätt? tongue

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.

German Engineering
9 083 Inlägg
29 september 2010
Det här kommer bli stort big_smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

238 Inlägg
29 september 2010
Nån som vet hur många de kommer?

JP Samlare

German Engineering
9 083 Inlägg
29 september 2010
SweHedis skrev:
Nån som vet hur många de kommer?

Enligt facebook är det 63 personer som har anmält intresse, men nu tror jag att fler anmälningar har kommit in big_smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sök