Fastnade för detta spel jag med, men just nu så står den Chargern som värsta skrotbilen i mitt garage.
ofan en snabbis, kan ngn säga hur man laddar upp bilder så ska jag visa mitt kära garage
Om du trycker på kameran "picture" så ska kortet hamna i ditt bildgalleri på FB och där är det bara "ladda ned" det. Har dock inte testat själv men det ska vara så enkelt...
Har en liten fråga, om man köper samtliga bilar ur en Collection så får man ju XP och bonus, vad händer om man sedan säljer alla bilar? Är markeringen att jag klarat "uppdraget" kvar då?
Har en liten fråga, om man köper samtliga bilar ur en Collection så får man ju XP och bonus, vad händer om man sedan säljer alla bilar? Är markeringen att jag klarat "uppdraget" kvar då?
ja de är det
Okej, för jag tänkte - jag hade tre bilar utav fyra men då sålde jag en och då försvann markeringen för just den bilen men då ska jag alltså ha kvar markeringen om jag säljer när jag haft alla fyra då...
ja de är det
Okej, för jag tänkte - jag hade tre bilar utav fyra men då sålde jag en och då försvann markeringen för just den bilen men då ska jag alltså ha kvar markeringen om jag säljer när jag haft alla fyra då...