Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
söndag imorgon, de betyder att de är thomas stora skruvardag! vi får se va som hände imorn
Söndagar i staywide garaget det är inte o leka med då smäller det som fan då vet ingen vad som händer , de ända ja vet nu ä att jag varit på öl provning i kväll o de blir evo ix ut till garaget i morgon fin skjuts i vintertider ä aldrig fel 
gottegris! asså pontus får ut o glida me kärran vi syns i garaget imorgon!
söndag imorgon, de betyder att de är thomas stora skruvardag! vi får se va som hände imorn
Söndagar i staywide garaget det är inte o leka med då smäller det som fan då vet ingen vad som händer , de ända ja vet nu ä att jag varit på öl provning i kväll o de blir evo ix ut till garaget i morgon fin skjuts i vintertider ä aldrig fel 
gottegris! asså pontus får ut o glida me kärran vi syns i garaget imorgon!
yes syns om en stund han har svårt hålla sig så han ställde på kärran häromdagen
Den berömda söndagen har varit i dag och då är det min riktiga mekar dag så i dag har det hänt en hel del dock inte så mkt bilder men här kommer 3 st alla fall
extra olje returen från toppen på plats kapat slang anslutningen en liten bit
kammar, kamdrev kåpor mm monterat
motorn är i lyft och ligger på plats lägre än så kom jag inte i dag så nästa gång börjar ja montera lite små grejer runt motor lite kontakter slangar osv sen skall det bygga nytt avgas till katten osv
har i dag varit en sväng i garaget och fått lite gjort dock inte så mkt bilder tagna men 2 kan ni få alla fall
så långt har jag kommit dock drog jag av en an 10 bult till filterflytten
så blev en beställning på lite små pryttlar till olje trycket till turbon och så med i dag
kommer lägga beställning på en silicon slang till filtret och lite slang klämmor till det med så snart finns det nog möjlig het det blir provstart bara ja orkar koppla all el i cupen med