Holmqvist;s Dodge Magnum SPL Dynamics. Sugen på nått nytt
Projektet startade vintern 2010/2011 med att göra om inredningen samt ljudbygge. Kommande vinter fick bilen ett helt nytt utseende med bland annat ny lack. Strax innan Elmia 2012 stod bilen kvar och den visades upp för... Visa mer
AH en trailerqueen hihi! nä när ska bilen vara färdig på lack då? Väntar med spänning jag med ska bli riktigt kul att se den. Hoppas man får se den på Elmia i påsk med då.
Trailerqueen kan du glömma att den blir Denna är min bruksbil sommarhalvåret Mot slutet av Januari ska den vara klar. Ja vi får väl se vad dom säger om den får vara med och leka eller inte
Bilar är väl till för att användas? Dessutom är det svårt att få tag på en biltransportkärra här i Karlstad trakten som får lasta den och är bred nog för att få på den Ja vi får se hur det blir
Idag gjorde jag ett besök hos lackeraren, Custom And Paint i Karlskoga, och kikade på ett nytt färgprov Så nu är färgen bestämd Kommer bli förjävla grymt
Är på jakt efter något företag som kan få bort kromet på mina fälgar. Tacksam för tips
Går det inte bara att glasblästra dem?
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D