värt de eller ska man borea till första överdimension? Cylinderloppen ser jättefina ut och det kanske bara behövs hona för att fräscha upp.. what shall i do?
värt de eller ska man borea till första överdimension? Cylinderloppen ser jättefina ut och det kanske bara behövs hona för att fräscha upp.. what shall i do?
Om du inte är i behov utav att borra så är det väl onödigt att göra det egentligen.
Om du inte är i behov utav att borra så är det väl onödigt att göra det egentligen.
Ja jag anser oxå att det är onödiga pengar. och nu när jag även får köpa dom kolvarna så pass billigt oxå. Dom är helt nya i kartong. nya wiseco kolvar från staterna kostar 4800 + frakt, moms och tull.. så jag tycker det är billigt
Vikten på en CP kolv till RB25 standard bore 86 mm
Fint
Nu är de inte mycket kvar innan bottendelen är klar. Ska bara ha en oljepump, ram- och vevlager, linehona för veven och även slipa veven. Sen ska jag ge mig på toppen en aning.