Ja du säg de, har tagit på mig jobb. Utan att jag inte tänkte på att de va just denna dag. Saken är ju att de inte blir lättare att avbok då jag ska jobba med tjejen som ser fram imot de vi ska göra till tusen =/. Sedan blir de sista helgen med tjejen innan hon far till Norge i 2 månader.
Tanken att fara ner och fara hem vid 3 tidne finns ju med. Men tråkigt att missa prisutdelningen osv i sådanna fall.
I min tråd har jag skrivit Ica Maxi Toftanäs för vi samlades där vid första wanganmeet. Ligger ju intill yttre ringvägen. För om ni tar E65 in till Malmö o svänger av o tar Yttre så är det rätt enkelt att svänga förbi maxi.
Okej. Ja men de hade varit nice . Ska ni ställa ut osv ? Mest så vi kan räkna på vilka tider vi ska samlas
Ingen av oss kommer ställa ut vad jag vet. Men hade tänkt dra därifrån vid 10,00 tiden. typ
Okej :p hör ingen av sig som ska ställa ut så kan vi mötas ngn stans runt 10 tiden ? Hur många blir ni ca
Fan vad snabb du var! Det gillas! Faktiskt så är intervjun med er nästan klar, blev en kortis på knappt fyra minuter- men budskapet om att detta är träffen att åka på om man gillar JDM gjordes klart och tydligt! :-D
June 2011 - Imagine sitting in a deckchair in your garden on a summer’s day. It’s quiet and peaceful and you are enjoying the birdsong. Then you are hit from behind by a Boeing 747. That’s what the acceleration feels like in a GT-R. Absolutely unbefrigginglievable.
Move Over Veyron, There’s A New King In Town.