Riktigt kul med så mkt possetiva kommentarer! Tack så mkt Jo det verkar ju vara ganska klart hur ni tycker att avgaset ska geras så ni ska få som ni vill! Jag tror nog att det blir snyggast så också! Gerar det så den sticker ut ca 30mm i alla fall
Hålet i tröskeln är ju taget i princip 90 grader ut så öppningen kommer nog inte bli så mkt oval, kanske lite i och med att böjen svänger men vi får se hur det blir pipan ska poleras upp i alla fall
Om det är lagligt eller ej vet jag faktiskt inte..vet bara att allt bakom dörren ska vara godkänt.
Kan också meddela att jag bestämt mig för vilket sprut jag ska köra på och det blir ett Nira i3+
Varit lite dött här nu ! Men imorgon (söndag) är det dags för flytten till vårt nya garage så ni ska få en liten update imorgon med lite bilder på flytten
Varit lite dött här nu ! Men imorgon (söndag) är det dags för flytten till vårt nya garage så ni ska få en liten update imorgon med lite bilder på flytten
härligt med garageflytt imon då vill vi se bilder på nya garaget ja
Idag blev det då den efterlängtade flytten! steg upp vid 10.00 o kom hem 21.00 Men fick flyttat 2 st E30 i alla fall Blev lite sen middag idag Bjuder på lite bilder
Dags att lämna skjulet
Fick låna hem jobbebilen Gick väldigt smidigt såhär
Snacka om Perfektion!! Går precis att stänga lämmen Tack Mercedes för ni tänkte på mig..
Fin dag hade vi här nere i Malmötrakten
Fick låna en polares lift när vi skulle ha ner han på tassarna igen! Tack för det Kim
Här har vi då det nya Cribbet! Tomt o fint undra hur länge det ser ut såhär hehe
Polarens E30 o blivande M50 Turbo även här Allt för idag Natti..
Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
hehe tackar Nja lift kommer nog in så småningom men som det är nu har vi ingen men letar Får stå precis innanför porten isåfall Därför man passa på att göra så mkt som möjligt klart undertill innan man flytta! Det som står på schemat nu är att riva hela inredningen o börja på Buren..motorn kommer också hissas ur o färdigställas på ett motorstativ istället..så som oljematning retur mm mm..
hehe tackar Nja lift kommer nog in så småningom men som det är nu har vi ingen men letar Får stå precis innanför porten isåfall Därför man passa på att göra så mkt som möjligt klart undertill innan man flytta! Det som står på schemat nu är att riva hela inredningen o börja på Buren..motorn kommer också hissas ur o färdigställas på ett motorstativ istället..så som oljematning retur mm mm..
tycker mig känna igen garagen e de ute på ängarna?? jag får väl störta förbi en kväll snart å titta till er så ni sköter er
Är nog inte dom ängarna du tänker på Har svårt att tro att du vet var detta ligger men du ska få vägbeskrivning så får du komma förbi o snacka skit nu blir det väll att man är där alla dagar i veckan
Är nog inte dom ängarna du tänker på Har svårt att tro att du vet var detta ligger men du ska få vägbeskrivning så får du komma förbi o snacka skit nu blir det väll att man är där alla dagar i veckan
vad hadde du planerat göra på bilen om du är där hela veckan buren lr ???
vad hadde du planerat göra på bilen om du är där hela veckan buren lr ???
Ja idag blev det från 18-23..All inredning utom panelen är ute nu även innertaket Har även skrapat asfaltsmassa/luddämpare..suck orkar inte lägga upp några bilder ikväll men kommer nog in imorgon om jag inte är i garaget allt för länge;) Ja tanken är ju att gå igång med burbygget nu...Blir en hel del jobb där!! Sen ska motorn ur så jag har och göra om man säger som så