Riktigt nice:) Kan det hända något med framrutan om du ska svetsa så mkt brevid den? Spricka pga värmen eller att limmet börjar brinna?
Ja tanken har slått mig! är ju tänkt att det ska svetsas mot stolparna därför jag ligger så tight men har planer på att ta ut framruta beroende på hur den sitter sen även sidoruterna bak underlättar en del När allt ska svetsas! Vet i allafall att sidoruterna bak bara sitter med gummilisten.. Fattas lite material till diagonalstaget i dörren annars hade buren blivit klar nu i helgen för svetsning sen ska matta läggas och hatthyllan och ryggstödet i baksätet ska kläs med svart plåt o Buren blir vit!
Jävlar du jobbar på rätt bra.. Ska själv börja ta itu med mitt så man kan lägga en börn=) Lungt låna du på , hoppas att den kom till nytta bara..
Hehe ja man får ligga i nu snart sommar jo du har ju en del kvar om man säger som så! Men nu är ju din bur klar så resten är ju bara småpotatis Ska bli grymt kul o köra ihopa i sommar Ditt verktyg andvänds väl dock kör jag bara 90graders kapningar och kör resten med vinkelslip
hur länge stanna du kvar i garaget robin? kan säga att du missa något när du hoppar över öl i jacuzzi men det visar väl hur hängiven robin är till sitt projekt ?
hur länge stanna du kvar i garaget robin? kan säga att du missa något när du hoppar över öl i jacuzzi men det visar väl hur hängiven robin är till sitt projekt ?
Hahaha! kan tro!....Blev inte så länge faktiskt Stod ju friterad kyckling hemma på bordet Blir nya tag imorgon! Vill få klar burj----n
Hahaha! kan tro!....Blev inte så länge faktiskt Stod ju friterad kyckling hemma på bordet Blir nya tag imorgon! Vill få klar burj----n
Riktigt nice:) Kan det hända något med framrutan om du ska svetsa så mkt brevid den? Spricka pga värmen eller att limmet börjar brinna?
Ja tanken har slått mig! är ju tänkt att det ska svetsas mot stolparna därför jag ligger så tight men har planer på att ta ut framruta beroende på hur den sitter sen även sidoruterna bak underlättar en del När allt ska svetsas! Vet i allafall att sidoruterna bak bara sitter med gummilisten.. Fattas lite material till diagonalstaget i dörren annars hade buren blivit klar nu i helgen för svetsning sen ska matta läggas och hatthyllan och ryggstödet i baksätet ska kläs med svart plåt o Buren blir vit!
Denna helgen har det blivit mååånga timmar i garaget! och det har lönat sig också Är i princip Ett stag ifrån att Buren är helt färdig från svetsning Öser upp lite bilder från helgens trevligheter
gjorde 2 st bältesstag för att testa o se hur det blev..
Såhär blev det...meen nää ångra mig när dom väll satt där
Här från sidan ser man att dom är vågrätta vilket dom inte får vara så då hade jag fått korta ner dom ännu mer men då hade det bara sett konstigt ut..
hehe här sitter man o drömmer sig bort
såhär kommer jag att ha det istället
Nu börjar det verkligen bli porrigt här inne ;-)
Satte snestaget i dörröppningen i samma höjd som stolen ungefär så blir det inte allt för jobbigt att hoppa in och ut Reglerna säger att det får vara upp till halva dörröppningshöjden men det ser så klumpigt ut då..
Här har jag tagit hål för staget till fjäderbenstornet
så blev det
Gabbe kom förbi med lunch! underbart men dock utan bestick Gabbe hitta nån jävla tång och jag tillverka en egen gaffel haha
Vänstersidan...Där säkringsboxen satt innan får se om den får plats ovanför i sådana fall får den sitta där Höger sida Klar!
Vänster sida! Var en RENT Helv--- att få till det här med kablar o skit ska bli kul o försöka skydda alla kablar sen när det svetsas!
Lägg gärna nån kommentar om vad ni tycker..Ang toyotastagen så har jag inte bestämt mig om jag vill ha dem blir för mkt i dörröppningen tycker jag...