Var de du som var i trelleborg i söndagskväll o körde? min mobror körde dit med sin supra så sa han att där var en skyline..
Yes det var jag Men jag är lite besviken, alla körde tyligen mellan 7 o 8 fast träffen skulle börja 8. Så när jag kom dit 8a så körde ingen längre, lite tråkigt. Där kom fram någon random snubbe och frågade om jag ville tävla mot supran, tänkte först kolla läget osv men sen kom polisen och hälsade på såklart så då blev det inte mer med det..
Din morbror stod mest och såg pimp ut med en brud i passagerarstolen och sen han själv och en annan brud lutandes mot bilen..
Din morbror stod mest och såg pimp ut med en brud i passagerarstolen och sen han själv och en annan brud lutandes mot bilen..
haha!
Haha jasså du vakna Kalle saken var att hon som satt i bilen var min tjej och igentligen skulle jag också följa med men ändra mig i sista sekund för jag behövde plugga så hon hände med endå :p men har nog sett pimpigt ut haha
Japp, sitter på jobbet och är vaken;) Hoppas du får ordning på bilen, brukar gå in ibland o glo om du uppdaterat något. Så du lånar ut bruden till morbror? Lite sjukt mannen;) haha
haha!
Haha jasså du vakna Kalle saken var att hon som satt i bilen var min tjej och igentligen skulle jag också följa med men ändra mig i sista sekund för jag behövde plugga så hon hände med endå :p men har nog sett pimpigt ut haha
Japp, sitter på jobbet och är vaken;) Hoppas du får ordning på bilen, brukar gå in ibland o glo om du uppdaterat något. Så du lånar ut bruden till morbror? Lite sjukt mannen;) haha
Afan vad trevligt ja vafan man får va lite givmild
Haha jaha, där ser man
Ska du / ni till ystad imorgon?
Är utbjuden på middag sen blir de meck resten av kvällen snart mappning man får ju leka elektriker nu med
Haha jaha, där ser man
Ska du / ni till ystad imorgon?
Är utbjuden på middag sen blir de meck resten av kvällen snart mappning man får ju leka elektriker nu med