Putrik skrev:Har fått lite att göra första stunden av kvällen, kan inte någon som SKA dit pma mig sitt nummer så jag kan kolla läget när jag är färdig ?
widee skrev:Moonfury vet du om det finns ström i garaget? om jag ska köra lite dj!
Persson_307 skrev:Jag o en polare kommer Nissan skyline r32 GTRVolvo s40 T4
Mollan_86 skrev:Jag tittar nog förbi men dock med vinterbilen...
Busgrabb skrev:Mollan_86 skrev:Jag tittar nog förbi men dock med vinterbilen...´Jo kanske med rullar bort med vinterbilen...Edit: Ta med syrran
Mazda666 skrev:Fick igång min v70 nu, så kommer förbi imorgon :)ny turbo 16t portad & preppad spikar lite men ett chip borde väll lösa det ?
ejon_850 skrev:Mazda666 skrev:Fick igång min v70 nu, så kommer förbi imorgon :)ny turbo 16t portad & preppad spikar lite men ett chip borde väll lösa det ?eller tändstift
ejon_850 skrev:Spikar eller feltänder kan ni skillnaden?
Mollan_86 skrev:Busgrabb skrev:Mollan_86 skrev:Jag tittar nog förbi men dock med vinterbilen...´Jo kanske med rullar bort med vinterbilen...Edit: Ta med syrran Hahaha lugnt hon ska med...
Mazda666 skrev:ejon_850 skrev:Mazda666 skrev:Fick igång min v70 nu, så kommer förbi imorgon :)ny turbo 16t portad & preppad spikar lite men ett chip borde väll lösa det ?eller tändstift nja tror inte det är det, den laddar för mycket en vad den klarar av