bränna både musik,filmklipp och bilder på en dvd

roedluvan
17 juli 2006 · 30 Inlägg

som överskrifetn säger så vill jag bränna en dvd med både film,musik och bilder på som då går att spela upp på dvdn i bilen... nån som vet hur man gör ? har nero för övrigt vill inte kassera en dvd dkiva till redan gått 7st åt helvette.
tacksam för svar...

LocKtar Herr
18 juli 2006 · 1 722 Inlägg

Ja du måste ha nyaste deamontools, och sen mecka in allt i en fil som du kan mounta me deamontools, sen bränna via kopiera dvdskiva! så väljer du deamontools fakecd och sen din dvdrom, sen bränna! så går det till i praktiken kan jag tänka mej :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
roedluvan
18 juli 2006 · 30 Inlägg

gjorde så funkade ändå inte att spela i dvdn sad

Spawner
18 juli 2006 · 505 Inlägg

Hmmz, när jag skulle bränna in musik, bilder, videoklipp på en dvd skiva som farsan skulle ha i sin cheva, så använda jag nero, bara att välja dvd ---> data dvd ----> adda alla filer du ska ha och sedan bränna det... simpelt? ja:) det funkade kanon!

MVH Matte

Calibra Turbo 4x4
mrcelica
18 juli 2006 · 1 639 Inlägg

De flesta bil DVD klarar väll att läsa mpeg filmer direkt från DVD så slipper man göra "äkta" dvd skivor...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
SwIng
18 juli 2006 · 100 Inlägg

jag rekommenderar easy cd-creator som är ett väldigt simpelt program men med en speciell kodning för dvd skivor som gör att de går att spela upp i bilen etc.
provade själv i nero först, funkade inget vidare! provade sedan i easy cd-creator då gick det kanon wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang