Ja tänker inte påstå att något är bättre än det andra nu men ja har testat några FWD och några RWD nu och jag känner att RWD passar mig bättre! Det är ju som ni säger att det är olika från person till person, vissa tycker bättre om FWD och vissa RWD. Det är inte mer med de

Dock så har
Rquired en väldigt bra poäng där, FWD är oftast dyrare och svårare att skruva med

Och jag har inga planer på att lämna in min bil om något går sönder så ska vara någorlunda lättskruvat

Men nu är det så att jag fick tillbaka min gamla Granada mot att ja hjälper han med sin bil

men bakaxeln är bytt så nu går den igen!

men det är en del jobb kvar om den ska gå igenom besiktningen så är fortfarande tveksam.. belägg,skivor,handbroms backar,tändkablar,fördelarlock,rotor och lamell är det ja vet behövs bytas. fjädrarna och stötdämparna runt om är också väldigt dåliga.. dock är det ju inga svåra saker igentligen men de kostar

men känns som att det är värt det ändå me tanke på att man åker som en kung i den, frän bil i allmänhet och inte många man ser ute på vägarna längre

så vad tycker ni? är det värt de eller ska ja satsa på en nyare?

håller på att ska sälja MC:n nu så ja får ut lite mer pengar att röra mig med

PS den är nästintill rostfri