Inför: 30 april 2011 Test&Tune Linde Raceway ,Lindesberg

Bmwjonte
8 februari 2011 · 114 Inlägg

nu kommer vi köra ett så kallat Test and Tune  i Lindesberg
preliminärt kommer det finnas licenstagning och uppkörning till godo mer info kommer senare!
hoppas att intresse finnes även fast det är så pass tidigt på året!
ett ypperligt tillfälle att testa vinterns förbättringar,lagningar eller bara komma dit med sin orginalbil och köra!  mer info om pris,tid på dygnet  kommer upp här

mer info http://shra.nu/home.html

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
CarpeDiem German Engineering
8 februari 2011 · 9 082 Inlägg

Skoj big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
bmw545tic
8 februari 2011 · 58 Inlägg

Räkna med mig iaf smile

BMW 535 Turbo "833whp 900wnm" (1988)
Mazda 323 "bumbelbee" (1980)
svambob_racing
8 februari 2011 · 7 Inlägg

Måste det vara reggat?

DickenSpielBurg
8 februari 2011 · 275 Inlägg

svambob_racing skrev:
Måste det vara reggat?

nej  de  skulle  ja  inte  tro.  bara  att  komma  och  köra.  ja  ska  iaf  dit  och  testa  vinterns  uppdateringar  och  förhoppningsvis  köra  6or .

svambob_racing
8 februari 2011 · 7 Inlägg

Okej vad bra! Det blir roligt det;smile

HereComesTrouble Livsnjutare
8 februari 2011 · 1 707 Inlägg

Härligt!

Blir första start för oss :p

Men hur har det gått med dom sista 201 som saknades förra året?

svambob_racing
8 februari 2011 · 7 Inlägg

Undra om man ens kan köra 402 meter? Kändes som det var jävligt kort bromssträcka efter 201. Sen för dem som har ca 260km/h efter målgång. Men vem vet! Vore as ballt om det blev full lång stripp!

HereComesTrouble Livsnjutare
8 februari 2011 · 1 707 Inlägg

Det ska räcka alla gånger.. Har man sluthasighet över 240 nånting så är det måste med bromsskärm.

Sen finns ju alltid den där fina sandhögen i slutet man kan sikta på :p

svambob_racing
8 februari 2011 · 7 Inlägg

Det är sant de:) Vi får hoppas på att dom kör 402 i sommar! Vore roligt som fan!

Men sandhögen ser ganska hård ut tyvärr.. ;D hahah

bmw545tic
8 februari 2011 · 58 Inlägg

finns fortfarande inte betong eller slantar till det, antar att dom fixar med depåområde så publik får titta på bilarna, och förhoppningsvis leder till mer publik, och i sin tur mer betong åt oss smile
banan är byggd för att kunna köra 402m, tror den är 1,2km

Mazda 323 "bumbelbee" (1980)
BMW 535 Turbo "833whp 900wnm" (1988)
HereComesTrouble Livsnjutare
8 februari 2011 · 1 707 Inlägg

Då får vi se till att det blir rejält med bilar till den här dagen så det kommer in slantar!
Ska genast sprida..

Bmwjonte
9 februari 2011 · 114 Inlägg

ja blir kanoners! tänkte bara vara ute i tid så folk kan ha ett mål att slå ihop bilarna till! samt är ju elmia inte långt innan så folk kommer deffenitivt ha sug....

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Lillan__
9 februari 2011 · 3 Inlägg

Fan va skööj !big_smile

Volvo 740 "Mitt livs kärlek" (1987)
Bmwjonte
10 februari 2011 · 114 Inlägg

japp kommer bli great! smile

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
svambob_racing
10 februari 2011 · 7 Inlägg

Ska du köra med din Jonathan? smile

Bmwjonte
14 februari 2011 · 114 Inlägg

japp bobbo!  jag ska köra med min!  men jag måste räta upp min bakvagn först! den sitter snett nu sad men jag har köpt lite drivaxlar osv sen måste jag få iväg den till PPF för en ny mappning/bänkning! samt kolla varför jag bara har fullt ladd ibland.. men min innebandysäsong slutar i mars så det får bli att stressa ihop det som vanligt smile

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Kriillee
14 februari 2011 · 110 Inlägg

jonte_smte skrev:
japp bobbo!  jag ska köra med min!  men jag måste räta upp min bakvagn först! den sitter snett nu sad men jag har köpt lite drivaxlar osv sen måste jag få iväg den till PPF för en ny mappning/bänkning! samt kolla varför jag bara har fullt ladd ibland.. men min innebandysäsong slutar i mars så det får bli att stressa ihop det som vanligt smile

ska vi besikta den i år också eller skippas det?
för annars kan jag smida ihop avgassystemet åt dig nån kväll:P  om du kommer ihåg mina planer på det bygget..
Roberts s4 bör vara klar tills dess, vi skruvade lite i söndags och konstaterade att det är ena turbon som blåst!smile

Bmwjonte
15 februari 2011 · 114 Inlägg

Kriillee skrev:

jonte_smte skrev:
japp bobbo!  jag ska köra med min!  men jag måste räta upp min bakvagn först! den sitter snett nu sad men jag har köpt lite drivaxlar osv sen måste jag få iväg den till PPF för en ny mappning/bänkning! samt kolla varför jag bara har fullt ladd ibland.. men min innebandysäsong slutar i mars så det får bli att stressa ihop det som vanligt smile

ska vi besikta den i år också eller skippas det?
för annars kan jag smida ihop avgassystemet åt dig nån kväll:P  om du kommer ihåg mina planer på det bygget..
Roberts s4 bör vara klar tills dess, vi skruvade lite i söndags och konstaterade att det är ena turbon som blåst!smile

ahh okej! skönt att veta vad det var!  nej ingen besiktning! det löser jag på andra sett lol och avgaset låter jag sitta kvar big_smile

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
15 februari 2011 · 209 Inlägg

Låter som att vi är ett gäng från sveg som kommer ner för att se och lära inför vårt evemang i midsommar specielt för att lära oss Time-tree från Nitroz

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang