Idag har jag bara försökt att få klart huven på bilen samt kollat till mitt konsollen vart dioderna i bak ska sitta, och funderar på att sätta dit den som sitter där original, och så kommer det troligtvis att bli med eftersom den tar mindre plats, väger mindre, och mindre jobb! ^^ Samt röjt lite i bilen o så, sen testade motor ljudet lite ;P ska kolla imon UTAN slutdämparen för den lät så gött då! så tyvär inga bilder, men kaaanske kan filma lite imon när man testar! ;P
Ännu en dag med slipande o så jävlar va jobbigt när man hittar en liten bula nånstans!!! >< så till slut så skippade jag, la ngr droppar bensin i motorn och puffade igång den! Så här kommer ett litet kort klipp taget med mobilen! http://www.youtube.com/watch?v=qtG1m3A5X5s
Hmm... Kanske, kanske inte? Vad tycker folket här på Garaget? flyttade ut underkanten så att den går jämnsmed tröskeln, eller ska den gå med dörren? Borde ju nästan isf ta ut den där uppe med, men skulle va tacksam för svar!
Har även grejjat en massa med huven och hållt på med annat nu med, men strax är huven klar för grundlackning och sedan hitta rätt färg! Sorry för den lilla uppdateringen, glömmer ibland av att ta bilder! >< men är juh inte så kul heller att lägga upp om huven typ heller så!
Tackar! Haha, får juh hoppas att man får den grymmt snabb senare! med annan motor minst 148 hk! ^^ efter motor bytet så får man väll börja lätta den på vissa ställen som tex kolfiberhuv o så
trevligt projekt, är lite sugen på o släpa hem en 205 också (ljudbygge) bygger ju i min 207 men vill ju flippa ur totalt
Tack du! Jo för nya bilar är ju inte direkt kul att börja ta och ta isär! Dessa kan man ju göra helt jävla crazy!! ;D och sen så är juh dessa bra storlek med! och sjukt lätta att plocka isär totalt!! ^^
Sorry för att det inte har hänt något på mycket lång tid här, detta beror på att ekonomin inte är direkt bra samt letat jobb, tror att jag äntligen har hittat ett i bromma, så nu kanske pengarna börjar rulla in igen!! Så sen blir det att beställa delar till bilen samt börja jobba med den !